Naučte se správně nastavit Facebook reklamy

Záznam online webináře

Pro začátečníky a mírně pokročilé

Proč platit drahé marketingové agentury, když řadu věcí zvládnete sami. Stačí vědět, jak na to.

Délka: 1:51:36

Záznam webináře pochází z roku 2020.

V ceně video záznam webináře plus PDF soubor s prezentací vč. možnosti zeptat se mě na cokoliv k Facebook reklamám e-mailem.

Google Premier Partner

MarketingPPC je nositelem prestižního odznaku Google Premier Partner. Tento odznak ukazuje, že MarketingPPC je uznán jako přední agentura pro rozvoj a udržování úspěšné on-line reklamní kampaně pro firmy.

Trocha teorie

V teoretické části jsou probírána tato témata:

Kdy je Facebook reklama vhodná a kdy ne. Nezačínejte bez Facebook pixelu. Typy Facebook kampaní, kdy kterou použít. Na koho s Facebook reklamou zacílit. Jak napsat Facebook reklamu. Na co si dát pozor při vyhodnocování Facebook kampaní.

Praktická ukázka

Ve druhé části ukazuji přímo v rozhraní Správce reklam Facebook, jak popsané úkony provádět v praxi.

Na konci webináře jsou odpovědi na dotazy účastníků. O otázky nebudete ochuzeni ani Vy, pokud se budete chtít na cokoliv k webináři zeptat, můžete mi rovnou napsat: filip@marketingppc.cz

Ohlasy účastníků webinářů

Informace určitě nebyly povrchní. Webinář byl co se správy kampaní týká strašně fajn. Příště bych určitě uvítala webinář na další témata - např. výběr nabídek, atd. Odnesla jsem si spoustu důležitých informací a určitě si pustím ještě i záznam pro lepší zažití všech informací. Moc děkuji za to, co děláte.
Ďakujem vám veľmi pekne a veľmi si cením vašu starostlivosť. Kurz bol veľmi prospešný a som rad, že ste ho poslali aj s možnosťou pozretia ďalej, lebo teraz sa toho nakopilo a nie je čas to pozerať. Ešte raz ďakujem a teším sa na ďalšie kurzy a taktiež ďalšie články, ktoré dlhodobo čítam a sú veľmi dobre a podrobne.​​
Děkuji za včerejší velmi zajímavý webinář. Většinu věcí jsem věděl a používám (bohužel jsem je pracně zjišťoval poslední rok, takže škoda, že webinář nebyl k dispozici dříve, ale tak to bývá). Bylo moc fajn slyšet a vidět to takto uceleně a pár věcí pro mě bylo nových nebo jsem si nebyl jistý, jak je správně využít.
Bolo to fajn ;) Uvital by som mozno dalsi webinar viac do hlbky, ale je mozne ze uz nieco take bolo, len mi to uniklo :)
Člověk se dozvěděl znovu něco nového. (např. sloupce skóre kvality u klíčových slov, zvyšování ceny za proklik pro určité město), checklist běžných činností správy. Pro začínajícího PPCčkaře užitečný webinář.
Nepřeskakovat z jednoho na druhé, udělat klidně více webinářů na dílčí témata - zdroje návštěvnosti, konverze, nastavení Facebooku... některé věci byly pro úplné začátečniky a některé zas pro hodně pokročilé. Příště trochu lépe a bude to super... jinak moc děkuji.

Kdo webináře vede

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc