Webináře o on-line marketingu

Online marketing Masterclass 2022 - 2023

#3 neplacené příspěvky na sociálních sítích

Čtvrtek 6. 10. 2022 ve 14,00 hod
Tento webinář věnujeme především Instagramu. Povíme si, jaké typy příspěvků postovat nebo jaký nástroj na správu sociálních sítí používáme my.  V čem se můžete inspirovat úspěšnými a co naopak moc nefunguje. Těšit se můžete na konkrétní tipy, jak získat první followers.

#4 jak měřit výsledky v online marketingu

Čtvrtek 20. 10. 2022 ve 14,00 hod
Abychom dokázali zjistit, které marketingové aktivity mají smysl a které jsou ztráta času. V roce 2023 přestanou fungovat Universal Analytics a budeme si zvykat na Google Analytics 4. Co umí, jak je nastavit, jak se v nich vyznat? A jak interpretovat výsledky s ohledem na cookie lištu?

#5 placené příspěvky na sociálních sítích

Čtvrtek 3. 11. 2022 ve 14,00 hod
Anotaci připravujeme.

#6 přehled kampaní google ads
a sklik

Čtvrtek 10. 11. 2022 ve 14,00 hod
Anotaci připravujeme.

#7 srovnávače zboží a xml feedy

Čtvrtek 24. 11. 2022 ve 14,00 hod
Anotaci připravujeme.

#8 základy SEO

Čtvrtek 8. 12. 2022 ve 14,00 hod
Anotaci připravujeme.

#2 Marketingové strategie

Středa 21. 9. 2022 ve 14,00 hod
Druhý díl naší vzdělávací série věnujeme marketingové strategii. Dozvíte se, proč je dobré nastavit marketingový plán už na začátku všech aktivit, spojených s reklamou. Probereme typy strategií a jejich praktické využití. Na závěr přidáme pár doporučení z praxe.

#1 úvod do online marketingu

Čtvrtek 15. 9. 2022 ve 14,00 hod
Na tomto webináři probereme nástroje online marketingu, pobavíme se o faktorech, které na marketing působí a co s nimi můžeme dělat. Rozkryjeme nejčastější mýty o reklamě v online světě a na závěr přidáme pár praktických doporučení do začátku.

Témata webinářů série Online marketing masterclass v roce 2023:

  1. Jak správně vybrat to, co na e-shopu prodávat
  2. Jak začít podnikat na internetu (administrativa + technické věci)
  3. Jak propagovat služby a pečovat o klienty
  4. Proč je budování značky důležité pro firmy všech velikostí
  5. Praktické nástroje pro online marketing
  6. Tvorba obsahu (co a jak psát, jaké texty zaujmou)
  7. E-mail marketing
  8. Specifika B2B marketingu
  9. Hromadné úpravy PPC kampaní (bulk, skripty, API)
  10. Algoritmy na hledání VKS (vč. příkladu skriptu)

Kdo webináře vede

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc

Kamila se k marketingu dostala jako slepý k houslím, a to téměř doslova – pracovala (mimo jiné) jako personalistka ve Filharmonii Brno. Všechny dosavadní zkušenosti zúročila v MarketingPPC, kde se od začátku ujala příspěvků na sociální sítě, e-mailingu a psaní článků na firemní blog.

Když ji oslovil Filip s nabídkou webinářů, sice chvíli váhala, ale adrenalin z živého vysílání převážil. Nyní kromě svých PPC klientů pro vás připravuje pravidelnou dávku informací ať už v podobě webinářů nebo soukromých školení klientů.

Ing. Kamila Hájková

content specialist, Marketingppc