Vylepšete své Google Ads svépomocí
PPC Asistent odhalí chyby v kampaních, včas upozorní na kritické situace, doporučí nejdůležitější vylepšení.
PPC Asistent odhalí chyby v kampaních, včas upozorní na kritické situace, doporučí nejdůležitější vylepšení.
V jakém stavu jsou Vaše Google Ads kampaně? Zjistíte snadno během pár kliknutí:
PPC Asistent automaticky zkontroluje Vaše kampaně, upozorní Vás na případné nedostatky a ukáže Vám konkrétní návrhy na vylepšení.
Základní přehledy jsou zdarma. Placené verze s více funkcemi od 300 Kč / měsíc.
MarketingPPC je nositelem prestižního odznaku Google Premier Partner. Tento odznak ukazuje, že MarketingPPC je uznán jako přední agentura pro rozvoj a udržování úspěšné on-line reklamní kampaně pro firmy.
MarketingPPC je i členem Google Ads API Advisory Group a aktivně se podílí na vývoji nové generace API pro Google Ads.
Zavčas se dozvíte o některých krizových situacích, jako například nečekaný propad výkonu kampaní nebo nepříjemné navýšení útraty.
Díky nastavitelným alarmům, které umí aplikace posílat e-mailem do 24 hodin od vzniku nechtěné události.
Snáze zjistíte, která vylepšení ve vašich Google Ads kampaních budou mít největší efekt. Aplikace nabízí konkrétní doporučení vylepšení kampaní, která jsou seřazena podle priorit.
Díky tomu nemusíte ztrácet čas zbytečnostmi a můžete řešit podstatné věci.
Proč se prokousávat nepřehlednými statistikami v Google Ads rozhraní, když v aplikaci PPC asistent stačí pohled na jednu stránku.
Pokud jste zadali cenu za konverzi nebo PNO, uvidíte Vedle nákladů a obratů vypočítaný odhad zisku.
Navíc je v tabulkách i porovnání s předchozím obdobím a předchozím rokem. Snadno tak zjistíte, jak se v čase vyvíjí to nejdůležitější - Váš zisk z kampaní.
Budete mít lepší přehled o svých Google Ads kampaních, i když na ně zrovna nebudete mít čas.
V aplikaci si totiž můžete nastavit pravidelné zasílání aktuálního stav vašeho Google Ads účtu e-mailem.
Pokud nevíte, jak konkrétně Vám PPC Asistent pomůže, nebo si nevíte rady s nastavením, rádi Vám bezplatně pomůžeme:
Aplikace každý den kontroluje vaše Google Ads kampaně. Pokud nastane krizová situace (na základě nastavených alarmů), upozorní Vás na to e-mailem.
Každý týden vám pošle stručnou informaci o stavu Google Ads kampaní, jednou za měsíc dostanete podrobnější přehled.
Přímo v aplikaci na vás čekají konkrétní nápady, jak můžete své kampaně vylepšit. Navíc na první pohled snadno poznáte, jestli se vaše kampaně zlepšují nebo zhoršují. (Pozn. některé funkce obsahuje pouze placená verze.)
Přihlaste se a aktivujte 30 denní zkušební období. Je zcela zdarma, k ničemu vás nezavazuje, nechce po vás žádné platební údaje a umožní vám otestovat všechny možnosti, které aplikace nabízí. Pokud vás aplikace nezaujme, nemusíte nic dělat, sama se po 30 dnech přepne na bezplatnou verzi.
Případně si můžete aplikaci prohlédnout i bez aktivace zkušební verze.
Aplikace byla udělána právě s důrazem na snadnou použitelnost. Aby i lidé, kteří se v Google Ads moc nevyznají, se srozumitelným způsobem zavčas dozvěděli o krizových stavech nebo dostali v zjednodušené verzi nápovědu, na co se zaměřit. Pokud byste se v něčem nevyznali, dejte nám prosím vědět, rádi aplikaci na základě vašich připomínek vylepšíme.
PPC Asistent jsme původně vyvinuli pro vlastní potřebu, aby nám ušetřil čas a zlepšil kvalitu naší práce. Úplně stejně může pomoci i vám. Výhod má aplikace hned několik, zkusíme stručně v bodech:
Po prvním přihlášení vás čekají dvě otázky, na základě kterých se aplikace nastaví. Jsou nepovinné, můžete aplikaci otestovat i bez jejich zodpovězení, případně se k nim vrátit později. Některá nastavení se aplikují na základě historických statistik kampaní, můžete je kdykoliv snadno změnit.
Přenos všech dat během kontroly je šifrován pomocí SSL protokolu (https) a probíhá přes Google API. Znamená to, že my ani nikdo jiný nezíská přístup do vašeho Google Ads účtu. Autorizaci přístupu aplikace k vašemu Google Ads účtu můžete kdykoliv ukončit v nastavení pomocí volby Smazat. Které aplikace mají přístup k vašemu Google účtu můžete snadno zkontrolovat na stránce https://myaccount.google.com/permissions.
Nikoliv, aplikace má přístup pouze pro čtení, ze své podstaty nedokáže v kampaních nic měnit. Proto i nabízená doporučení jsou skutečně jen doporučení – pokud úpravy chcete provést, je potřeba je udělat ručně ve svém Google Ads účtu. Připravujeme verzi PROFI, která bude umět např. rovnou přidat do kampaně vylučující klíčová slova, ale bude nám to ještě pár měsíců trvat.
U některých změn trvá, než se projeví. Např. pokud vylepšíte ztrátovou kampaň, může trvat pár dnů nebo týdnů, než se opět dostanou do zisku.
Pokud vás opakovaný alarm obtěžuje, můžete jej na 7 dnů uspat. Jen myslete na to, že vás alarm neupozorní ani tehdy, pokud se během těchto 7 dnů situace změní k horšímu (to ale můžete snadno zkontrolovat v aplikaci).
Stačí se přihlásit se svým Google Ads účtem a nechat automat provést kontrolu svých Google Ads kampaní.
Poté si můžete snadno prohlédnout všechny funkce a v případě zájmu aktivovat na měsíc plnou verzi zdarma. Není nutné zadávat platební údaje ani platební kartu.