Zvyšte zisk svých Google Ads kampaní pomocí umělé inteligence

PPC Optimizer je automat pro správu cen za kliknutí v Google Ads.

Stačí mít dobře nastavenou kampaň, napojit na automat a bez práce sledovat výsledky.

MarketingPPC s.r.o. zajišťuje od roku 2013 manuální i automatickou správu PPC kampaní s využitím pokročilé umělé inteligence a automatizovaných nástrojů.

VýhodyNasazeníCena

Proč automatizace od MarketingPPC

Vývoji algoritmů a nástrojů pro automatizovanou správu Google Ads kampaní se věnujeme několik let.

Přes automaty od MarketingPPC prošly stovky milionů kliknutí, přinesly miliony zisku. Každý den upravují ceny u stovek tisíc položek.

GOOGLE PREMIER PARTNER

Co PPC Optimizer dělá

PPC Optimizer dokáže zvyšovat Váš zisk v Google Ads.

PPC Optimizer umí upravovat maximální cenu za kliknutí MaxCPC pro Google Ads ve vyhledávání, Google Nákupy i obsahové reklamy.

Máte další otázky, připomínky, potřebujete pomoc?

O firmě MarketingPPC s.r.o.

© 2019 MarketingPPC s.r.o.

SÍDLO

Nové sady 988/2
Brno, 602 00

info(at)marketingppc.cz

MarketingPPC je nositelem prestižního odznaku Google Premier Partner. Tento odznak ukazuje, že MarketingPPC je uznán jako přední agentura pro rozvoj a udržování úspěšné on-line reklamní kampaně pro firmy.

Spravovaly automaty v roce 2018.

3.124.114 kliknutí

Vyhodnotí automaty každý den.

284.191 úprav nabídek za kliknutí

Provedou automaty každý den.

Obrat 276.831.216 Kč

Kdo aplikaci vytvořil

Ing. Petr Honzík Ph.D.
Petr přednášel na VUT v  Brně strojové učení a umělou inteligenci, ve výzkumné činnosti se zabýval vývojem nových algoritmů a umělé inteligenci. Nyní tyto zkušenosti uplatnil při vývoji této aplikace.
Filip Hvízdal
Filip založil v roce 2013 MarketingPPC. Od té doby mu prošlo pod rukou několik set Google Ads účtů, napsal přes 50 článků na blog. Své zkušenosti z praxe s Gogole Ads využil při tvorbě této aplikace.

Automatu řeknete, kolik procent z obratu (PNO) můžete utratit za reklamu, abyste nebyli ani ve ztrátě ani v zisku.

Díky tomuto číslu automat vypočte Váš zisk a snaží se najít nejvýhodnější cenu za kliknutí, při které bude zisk nejvyšší.

Jak zvýší můj zisk

Pro koho je vhodný

Pro většinu Google Ads kampaní, které měří hodnotu konverzí.

Dále je potřeba mít kampaně aktivní alespoň dva měsíce a mít minimálně 8 konverzí měsíčně, aby měl automat dostatek dat.

Proč umělá inteligence pro Google Ads

Správa Google Ads je dnes velmi složitá i pro člověka, který se jí zabývá na profesionální úrovni. Vyhodnocovat každý den hromadu statistik a provádět složité výpočty přestává být v lidských silách. Kde lidé přestávají stačit, tam nastupuje umělá inteligence.

CHCI VYZKOUŠET

Jak probíhá nasazení a provoz automatu

Přihlásíte se ke svému Google Ads účtu.

Vyzkoušejte bez závazků a se zárukou

Automat si můžete objednat a v klidu sami pořádně vyzkoušet. Pokud nám po skončení prvního měsíce provozu napíšete, že s automatem nejste spokojeni, vrátíme Vám bez řečí celou zaplacenou částku.

1200 Kč

bez DPH na měsíc
jeden Google Ads účet
do 50 tisíc položek

CHCI VYZKOUŠET

PPC Optimizer

PŘIHLÁSIT

Nastavíte limitní podíl nákladů na obratu PNO a maximální MaxCPC, potvrdíte kontaktní email.

Objednáte a zaplatíte licenci automatu za 1200 Kč na měsíc, aby začal provádět změny.

Během 2-3 týdnů můžete vyhodnotit výkonnost. Pokud Vás automat nepřesvědčí, požádáte o vrácení peněz.

CHCI VYZKOUŠET

1

3

2

4

Klikněte pro často kladené dotazy

Každý den upravuje u Vámi vybraných kampaní nabídky za kliknutí (MaxCPC). Ve vyhledávací síti upravuje nabídky jednotlivých klíčových slov, v Google Nákupech nabídky jednotlivých skupin produktů, v obsahové síti nabídky na úrovni reklamních sestav.

PPC Optimizer těmito úpravami usiluje o maximalizaci zisku. Zisk dopočítává na základě Vámi zadaného limitního PNO (podíl nákladů na obratu).

Celý výpočetní proces, na jehož konci je nové MaxCPC u každé položky, využívá historická dat za 4 různá období, predikuje vývoj a srovnává jej se skutečností, to vše v kontextu výkonu celé skupiny vybraných kampaní. Pomocí strojového učení se každý den adaptuje podle aktuálního vývoje Vašeho účtu tak, aby co nejpřesněji odhadoval dopad prováděných změn.

Co PPC Optimizer dělá

Co musí můj účet splňovat, aby bylo možné PPC Optimizer spustit

(1) Je potřeba měřit konverze a jejich hodnotu,
(2) kampaně musí mít historii minimálně 60 dní, ideální je půl roku,
(3) kampaně, které v PPC Optimizeru vyberete, by měly mít alespoň 8 konverzí za měsíc a
(4) musejí mít nastavenou strategii nabídek “Ruční CPC” - tedy jejich cenové nabídky (MaxCPC) nesmí nastavovat žádný z automatů Google Ads.

Co když nejsem ani po měsíci přesvědčen a chci zaplacenou částku za licenci zpět

Napište nám na adresu optimizer@marketingppc.cz, bez dalších dotazů s Vámi vyřešíme vrácení peněz.

Co musím nastavit, abych mohl automat spustit

Nastavení vyžaduje 4 kroky:
(1) stanovení maximální MaxCPC a
(2) limitního PNO.
(3) Dále je třeba vybrat kampaně, které má PPC Optimizer spravovat a
(4) ověřit kontaktní e-mail, což znamená zadat emailovou adresu, na kterou v zápětí přijde email s odkazem a tento odkaz kliknout.

Upozornění: v případě neplacené verze automat provádí všechny výpočty jako u verze placené, ale navržené změny v účtu neprovádí.

ODKAZY

CHCI VYZKOUŠET

Vyzkoušejte bez závazků a se zárukou

Možnost platby kartou i bankovním převodem.

PPC Optimizer