Nejefektivnější cesta, jak řídit nabídky za kliknutí v Google Ads

PPC Optimizer je automat pro správu cen za kliknutí v Google Ads zejména pro e-shopy.

Stačí mít dobře nastavenou kampaň, napojit ji na automat a bez práce sledovat výsledky.

MarketingPPC s.r.o. zajišťuje od roku 2013 manuální i automatickou správu PPC kampaní s využitím pokročilé umělé inteligence a automatizovaných nástrojů.

VýhodyNasazeníCena

Proč automatizace od MarketingPPC

Vývoji algoritmů a nástrojů pro automatizovanou správu Google Ads kampaní se věnujeme několik let.

Přes automaty od MarketingPPC prošly stovky milionů kliknutí, přinesly miliony zisku. Každý den upravují ceny u stovek tisíc položek.

GOOGLE PREMIER PARTNER

O firmě MarketingPPC s.r.o.

© 2020 MarketingPPC s.r.o.

SÍDLO

Nové sady 988/2
Brno, 602 00

info(at)marketingppc.cz

MarketingPPC je nositelem prestižního odznaku Google Premier Partner. Tento odznak ukazuje, že MarketingPPC je uznán jako přední agentura pro rozvoj a udržování úspěšné on-line reklamní kampaně pro firmy.

Spravovaly automaty v roce 2019.

3.124.114 kliknutí

Vyhodnotí automaty každý den.

284.191 úprav nabídek za kliknutí

Provedou automaty každý den.

Obrat 276.831.216 Kč

Kdo aplikaci vytvořil

Ing. Petr Honzík Ph.D.
Petr přednášel na VUT v  Brně strojové učení a umělou inteligenci, ve výzkumné činnosti se zabýval vývojem nových algoritmů a umělou inteligencí. Účastník školení Google Automation Hero. Nyní tyto zkušenosti uplatnil při vývoji této aplikace.
Filip Hvízdal
Filip založil v roce 2013 MarketingPPC. Od té doby mu prošlo pod rukou několik set Google Ads účtů, napsal přes 50 článků na blog a vyškolil od nuly sedm PPC specialistů. Své zkušenosti z praxe s Gogole Ads využil při tvorbě této aplikace.

Proč umělá inteligence pro Google Ads

Správa Google Ads je dnes velmi složitá i pro člověka, který se jí zabývá na profesionální úrovni. Vyhodnocovat každý den hromadu statistik a provádět složité výpočty přestává být v lidských silách. Kde lidé přestávají stačit, tam nastupuje umělá inteligence.

CHCI VYZKOUŠET

Jak probíhá nasazení a provoz automatu

Přihlásíte se ke svému Google Ads účtu.

Jak funguje 100% záruka vrácení peněz?

Automat si můžete objednat a v klidu sami pořádně vyzkoušet. Pokud nám po skončení prvního měsíce provozu napíšete, že s automatem nejste spokojeni, vrátíme Vám bez řečí celou zaplacenou částku.

PŘIHLÁSIT

Nastavíte ztrátový podíl nákladů na obratu PNO a maximální MaxCPC, potvrdíte kontaktní email.

Objednáte a zaplatíte licenci automatu za 1200 Kč 1 Kč na měsíc*, aby začal provádět změny.

Během 2-3 týdnů můžete vyhodnotit výkonnost. Pokud Vás automat nepřesvědčí, požádáte o vrácení peněz.

CHCI VYZKOUŠET

1

3

2

4

Klikněte pro často kladené dotazy

Máte další otázky, připomínky, potřebujete pomoc?

Každý den upravuje u Vámi vybraných kampaní nabídky za kliknutí (MaxCPC). Ve vyhledávací síti upravuje nabídky jednotlivých klíčových slov, v Google Nákupech nabídky jednotlivých skupin produktů, v obsahové síti nabídky na úrovni reklamních sestav.

PPC Optimizer těmito úpravami usiluje o maximalizaci zisku. Zisk dopočítává na základě Vámi zadaného ztrátového PNO (podíl nákladů na obratu).

Celý výpočetní proces, na jehož konci je nové MaxCPC u každé položky, využívá historická dat za 4 různá období, predikuje vývoj a srovnává jej se skutečností, to vše v kontextu výkonu celé skupiny vybraných kampaní. Pomocí strojového učení se každý den adaptuje podle aktuálního vývoje Vašeho účtu tak, aby co nejpřesněji odhadoval dopad prováděných změn.

Co PPC Optimizer dělá

Co musí můj účet splňovat, aby bylo možné PPC Optimizer spustit

(1) Je potřeba měřit konverze a jejich hodnotu,
(2) kampaně musí mít historii minimálně 60 dní, ideální je půl roku,
(3) kampaně, které v PPC Optimizeru vyberete, by měly mít alespoň 8 konverzí za měsíc a
(4) musejí mít nastavenou strategii nabídek “Ruční CPC” - tedy jejich cenové nabídky (MaxCPC) nesmí nastavovat žádný z automatů Google Ads.

Co když nejsem ani po měsíci přesvědčen a chci zaplacenou částku za licenci zpět

Napište nám na adresu optimizer@marketingppc.cz, bez dalších dotazů s Vámi vyřešíme vrácení peněz.

Co musím nastavit, abych mohl automat spustit

Nastavení vyžaduje 4 kroky:
(1) stanovení maximální MaxCPC a
(2) ztrátového PNO.
(3) Dále je třeba vybrat kampaně, které má PPC Optimizer spravovat a
(4) ověřit kontaktní e-mail, což znamená zadat emailovou adresu, na kterou v zápětí přijde email s odkazem a tento odkaz kliknout.

Upozornění: v případě neplacené verze automat provádí všechny výpočty jako u verze placené, ale navržené změny v účtu neprovádí.

ODKAZY

CHCI VYZKOUŠET

Vyzkoušejte bez závazků a se zárukou.

Možnost platby kartou i bankovním převodem.

PPC Optimizer

Co PPC Optimizer dělá

PPC Optimizer dokáže zvyšovat Váš zisk v Google Ads u kampaní ve vyhledávání, Google Nákupy i obsahových reklam.

Na základě Vámi vložených údajů se automat snaží najít nejvýhodnější cenu za kliknutí, při které bude zisk nejvyšší.

Jak zvýší můj zisk

Pro koho je vhodný

Pro většinu Google Ads kampaní, které měří hodnotu konverzí, fungují alespoň dva měsíce a mají více než 8 konverzí měsíčně.

1200 Kč

bez DPH na měsíc
jeden Google Ads účet
do 50 tisíc položek

CHCI VYZKOUŠET

PPC Optimizer

akce únor 2020 - první měsíc za korunu

(Bez nutnosti objednat)

Únorová akce - první měsíc za korunu

Proč je PPC Optimizer tak efektivní

PPC Optimizer používá rekurzivní algoritmus, který účet interpretuje jako stromovou strukturu tvořenou identickými, hierarchicky uspořádanými entitami. Každá entita umí kvantifikovat svou výkonnost, predikovat pomocí strojového učení svůj vývoj a navrhovat vlastní optimální cenovou nabídku. Využívá k tomu nejen svá historická data, ale také údaje od entity sobě nadřazené.

Ing. Petr Honzík Ph.D.

V čem se PPC Optimizer liší od jiných automatů

Optimalizuje na zisk

Jiné automaty se snaží o přerozdělení denního rozpočtu nebo o udržení nějaké těžko pochopitelné metriky. 

PPC Optimizer se snaží maximalizovat Váš zisk.

Informuje o změnách

Jiné automaty si v kampaních něco mění, aniž byste tušili co nebo jak.

PPC Optimizer eviduje kompletní historii. Díky tomu dokážete dohledat, kdy se nabídka měnila a o kolik.

Dovoluje ruční změny

U jiných automatů nemůžete sami zasahovat do výše nabídek.

S PPC Optimizerem můžete kdykoliv nabídky upravit i ručně, aniž byste jej museli vypnout nebo přenastavit.

(Bez nutnosti objednat)

*platí v únoru 2020

(Bez nutnosti objednat)

(Bez nutnosti objednat)

FunkceZpět nahoru

Nejefektivnější cesta, jak řídit nabídky za kliknutí v Google Ads

PPC Optimizer je automat pro správu cen za kliknutí v Google Ads zejména pro e-shopy.

Stačí mít dobře nastavenou kampaň, napojit ji na automat a bez práce sledovat výsledky.