fbpx
Přeskočit na obsah

Zkratka API (z angl. Application Programming Interface) označuje webové rozhraní, které umožňuje komunikaci mezi dvěma různými aplikacemi.

API je jako společný jazyk. Slouží jako prostředník pro interakci mezi různými softwarovými komponentami, tedy je schopné převést informace z jednoho zdroje (ať již např. strojově čitelná data nebo nebo výstup z aplikace) do jiné aplikace, která je využije pro své potřeby. 

Příklady využití API v praxi

Aplikace pro předpověď počasí. Meteorologická stanice zveřejňuje na svém webu naměřené údaje o počasí, udávané ve strojově čitelném formátu. Tato data pak jiná mobilní aplikace dokáže přečíst, zpracovat a převést do vlastního rozhraní.

Cílení reklam. Platformy pro reklamní cílení, jako je Google Ads nebo Meta Ads, nabízejí API pro vytváření, správu a sledování reklamních kampaní.

Online nákup vstupenek do kina. Přejdete na stránku kina, vyberete film a čas, uvedete jméno, telefon, e-mail a informace o kreditní kartě a… stáhnete si vstupenky. Zeptali jste se někdy, co se děje mezi zadáním údajů a obdržením vaší vstupenky? I v tomto procesu figuruje API.

API je v dnešní digitální éře nepostradatelným nástrojem pro integraci různých systémů a služeb a poskytuje obrovský potenciál pro vývoj nových aplikací.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50