fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Brand audit

Brand audit

Brand audit, neboli audit značky, je komplexní proces hodnocení a analýzy aktuálního stavu značky. Jeho cílem je poskytnout podrobný přehled o tom, jak je značka vnímána veřejností, jaké má postavení na trhu a identifikovat potenciální oblasti pro zlepšení.

Praktické využití brand auditu

Brand audit umožňuje firmám lépe porozumět svému postavení, určit silné a slabé stránky a rozpoznat příležitosti pro růst a inovaci. Mezi další funkce patří zejména:

  • posouzení efektivity marketingových strategií,
  • komunikace se zákazníky,
  • celkový dosah značky.

V průběhu brand auditu se analyzují různé aspekty značky, jako např. její identita, hodnoty, USP (jedinečný prodejní argument), UVP (jedinečné vlastnosti produktu nebo služby) a zhodnotí se také vnímání značky jako celku. Zaměřuje se na komunikaci se zákazníky, a to napříč kanály (online i offline).

Brand audit zahrnuje i sledování konkurence, což pomáhá identifikovat oblasti, kde může značka excelovat nebo kde potřebuje zlepšení.

Výsledkem brand auditu jsou cenné informace a doporučení, která pomáhají firmám přizpůsobit a optimalizovat své marketingové strategie, posílit svou značku a lépe reagovat na měnící se tržní podmínky a očekávání zákazníků.

Brand audit není jednorázovou akcí, ale spíše kontinuálním procesem, který by měl být prováděn pravidelně. Jedině tak zajistíme, aby naše značka zůstala relevantní a konkurenceschopná i do budoucna.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50