Co je Moje firma na Googlu

Co je Moje firma na Googlu

Moje firma na Googlu je bezplatný nástroj především pro lokální firmy, který bohužel řada firem nevyužívá naplno anebo vůbec. Dá se říci, že v rámci ČR jsme všichni lokální firmy, takže služba Moje firma na Googlu se hodí skoro všem.

Totiž proč platit za reklamu, pokud díky profilu Moje firma můžete být občas vidět zcela zadarmo:

google moje firma

Pokud tuto službu zatím nevyužíváte, stačí jít na stránku https://www.google.com/intl/cs_cz/business/ a založit si profil. Pokud profil již máte, doporučuji se do něj přihlásit a zkontrolovat, že máte vše vyplněno a údaje jsou aktuální. Nespokojte se jen s adresou, vyplňte maximum položek. Čím úplnější profil, tím větší šance, že vaši firmu bude Google zobrazovat.

Pár poznámek, jak z profilu Moje firma na Googlu dostat co nejvíce:

  • Pokud máte a dává to u vaší firmy smysl, přidejte do profilu video i fotky, váš firemní profil bude zajímavější.
  • Celkem nová funkce je možnost tvorby příspěvků, které se mohou u firemního zápisu objevovat. Vyzkoušejte pár příspěvků zveřejnit. U zveřejněných příspěvků uvidíte, kolika lidem se zobrazily, takže se můžete rozhodnout, jestli to mělo smysl.
  • Poproste spokojené zákazníky, aby vám napsali na Google recenzi. Abyste jim to usnadnili, můžete jim rovnou posílat odkaz; vytvoření odkazu vyžaduje drobné úsilí, což je super zpráva, protože díky tomu můžete být jedni z mála, kdo to dělá: https://support.google.com/business/answer/7035772?hl=cs
  • Co s negativními recenzemi? Pokud je chyba na vaší straně, v odpovědi na recenzi se omluvte a navrhněte nápravu. Z nespokojeného zákazníka můžete udělat vašeho věrného příznivce. Pokud je recenze od „potížisty“, je dobré v odpovědi uvést skutečný stav věcí. Negativních recenzí se nebojte. Mít 10 pětihvězdičkových recenzí působí daleko méně důvěryhodně, než mít 9 pozitivních a jednu negativní.