fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Koeficient kvality Sklik

Koeficient kvality Sklik

O tom, na jaké pozici se Sklik reklama zobrazí, rozhoduje nabídnutá cena za proklik a koeficient kvality. Jedná se o číslo v hodnotách 1 – 10, které Sklik přiřadí každému klíčovému slovu. Čím vyšší číslo, tím lépe.

V Sklik rozhraní lze koeficient kvality najít ve sloupečku Kvalita. Je uvedeno nejen u klíčových slov, ale pro snadnou orientaci i na úrovni sestavy a kampaně jako průměr.

Na hodnotu skóre kvality má velký vliv proklikovost CTR.

Ve vyhledávací síti je navíc důležitá relevance a tvar klíčového slova ve vztahu ke konkrétnímu dotazu uživatele. Frekventovanější vyhledávací dotazy je dobré do účtu zařadit v přesné shodě a přizpůsobit jim text reklamy – ideálně dát dotaz do textu reklamy přesně v tom tvaru, ve kterém jej lidí používají.

V obsahové síti klade Sklik vedle CTR důraz na to, aby reklama tématicky co nejvíce odpovídala webu, na kterém se zobrazí.

Velmi podobný mechanismus je použit v Google Ads, o skóre kvality si můžete přečíst v tomto článku.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50