Domů » Slovníček pojmů v PPC marketingu » Co je to skóre relevantnosti Facebook reklam

Co je to skóre relevantnosti Facebook reklam

Co je to skóre relevantnosti Facebook reklam

Skóre relevantnosti  je číslo v hodnotách 1 – 10, které Facebook přiřadí každé reklamě, která má alespoň 500 zobrazení. Čím vyšší číslo, tím lépe. Facebook se pomocí skóre relevantnosti snaží zajistit, aby reklamy byly co nejzajímavější pro uživatele sítě Facebook nebo Instagram.

Na skóre relevantnosti mají velký vliv pozitivní a negativní ohlasy publika. Čím více kliknutí, reakcí, komentářů nebo sdílení, tím lépe. Naopak čím více skrytí reklamy nebo negativních reakcí, tím hůře.

Vyšší skóre relevantnosti znamená zpravidla nižší cenu za kliknutí a vyšší počet zobrazení reklamy. Z tohoto důvodu je dobré vytvářet poutavé reklamy a cílit je na správné publikum, v opačném případě se mohou Facebook reklamy zbytečně prodražit.