fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » EAST Framework

EAST Framework

EAST Framework je sada principů v behaviorální vědě, která je navržena tak, aby pomohla marketingovým a reklamním profesionálům lépe ovlivnit chování spotřebitelů.

Akronym EAST znamená Easy (jednoduchý), Attractive (atraktivní), Social (sociální) a Timely (včasný). Tyto čtyři klíčové principy jsou základem pro vytváření efektivnějších a přesvědčivějších marketingových kampaní, které jsou snadno pochopitelné, vizuálně poutavé, sociálně rezonující a dobře načasované, aby maximalizovaly svůj dopad na spotřebitele.

EAST Framework pomáhá marketérům a reklamním agenturám vytvářet sdělení, která jsou lehce zapamatovatelná a podněcují k akci, čímž zvyšují efektivitu marketingových aktivit.

Další informace najdete našem v článku Význam EAST frameworku aneb aplikace behaviorálních věd v marketingu podle Richarda Shottona

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Přihlaste se na bezplatný webinář 26.11. ve 14:00: nastavení Google Ads

Přihlaste se na náš bezplatný webinář a zjistěte, jak snadno zvládnete vytvářet poutavé vizuály pro vaše online kampaně.

Nepropásněte bezplatný webinář 10. 12. 2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.