fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » EAST Framework

EAST Framework

EAST Framework je sada principů v behaviorální vědě, která je navržena tak, aby pomohla marketingovým a reklamním profesionálům lépe ovlivnit chování spotřebitelů.

Akronym EAST znamená Easy (jednoduchý), Attractive (atraktivní), Social (sociální) a Timely (včasný). Tyto čtyři klíčové principy jsou základem pro vytváření efektivnějších a přesvědčivějších marketingových kampaní, které jsou snadno pochopitelné, vizuálně poutavé, sociálně rezonující a dobře načasované, aby maximalizovaly svůj dopad na spotřebitele.

EAST Framework pomáhá marketérům a reklamním agenturám vytvářet sdělení, která jsou lehce zapamatovatelná a podněcují k akci, čímž zvyšují efektivitu marketingových aktivit.

Další informace najdete našem v článku Význam EAST frameworku aneb aplikace behaviorálních věd v marketingu podle Richarda Shottona

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50