fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » UX Hour Efekt

UX Hour Efekt

Efekt „UX hour“ zdůrazňuje význam krátké, jednohodinové schůzky v rámci procesu designu a vývoje produktů nebo projektů v oblasti uživatelského zážitku (UX). Tento koncept poukazuje na to, že i přes krátkou dobu trvání může tato intenzivní spolupráce a diskuse během jedné hodiny výrazně ovlivnit dopad na celkový vývoj a výslednou kvalitu produktu.

Jak schůzka probíhá

Ve zvolený čas se sejdou designéři, vývojáři a další členové týmu, aby se věnovali stěžejním otázkám a výzvám, které ovlivňují uživatelský zážitek. Během stanovené hodiny je cílem:

  • identifikovat a vyřešit problémy, které nastaly,
  • vytvořit nové nápady
  • a dosáhnout shody ohledně dalšího směřování projektu.

Tato extra rychlá a koncentrovaná spolupráce může být mimořádně účinná v posunování projektu vpřed a zbytečným diskutováním.

Při UX hour efektu se důraz klade nejen na důležitost samotného setkání, ale i schopnost týmu efektivně komunikovat a pracovat na vzájemné shodě. Což může mít dalekosáhlý dopad na celkový úspěch projektu.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50