Jak zprovoznit ruční nabídky za kliknutí v Google Ads

Jak zprovoznit ruční nabídky za kliknutí v Google Ads

Při zakládání kampaně Google nejčastěji nabízí některou z automatických strategií nabídek. Pro začínající inzerenty mohou být automatické nabídky lepší volbou, leč ruční nabídky umožní lepší kontrolu nad kampaněmi a v mnoha případech i lepší výkon.

Pokud se člověk vrátí ke kampani s automatickými nabídkami a chce ručně upravit ceny za kliknutí, někdy marně hledá, jak na to, nastavení je totiž docela schované.

V nastavení kampaně je potřeba rozkliknout volbu Nabídky, kliknout na volbu Nebo přímo vyberte strategii nabídek (nedoporučuje se) a vybrat Ruční CPC.

Pokud má kampaň alespoň 15 konverzí měsíčně, je možná zapnout volbu vylepšené CPC, teoreticky mírně zlepší výkon.

Kdy má smysl přejít na Ruční CPC?

  • Někdy automatické nabídky kampaně zcela ‚udusí‘ (nejčastěji z důvodu nízkého počtu konverzí nebo špatně nastavených parametrů).
  • Jindy mohou mít automatické nabídky horší výkon, než při ruční správě nabídek.
  • Výjimečně se automatické nabídky ‚zblázní‘ a utratí nesmyslné peníze bez konverzí.
  • Popř. pokud chcete pro správu nabídek používat nějaký externí nástroj pro správu nabídek, jako je např. PPC Optimizer.