fbpx
Přeskočit na obsah

Kampaň v kontextu PPC reklamy označuje strukturu členění tvorby reklamy. Zde budeme mluvit o reklamní kampani v rámci účtu Google Ads. Kampaň se obvykle skládá z několika reklamních sestav. Každá reklamní sestava zobrazuje různé reklamní texty podle typu klíčového slova, které uživatel může zadat do vyhledávače Google.

Reklamu lze cílit dle geografické polohy, segmentovat podle zařízení a typu produktu. Pokud jste obchod s nábytkem a prodáváte židle a stoly, můžete mít různé reklamní kampaně pro každý produkt. Tyto produkty můžete dále propagovat různým způsobem (reklama v obsahové sítí, Google nákupy, reklama ve vyhledávací síti apod).

Nějak takto by mohla vypadat struktura vašeho Ads účtu. Jak vidíte, kampaň je nadřazená reklamní sestavě. Například zmiňovaný nábytek: kampaň 1: židle, sestavy: kuchyňské, venkovní, ratanové atd. Kampaň 2: stoly, sestavy: kuchyňské, venkovní, kovové atd. Podrobně rozepsáno v článku struktura Google Ads kampaní.

Google Ads členění

Kampaň Google Ads nabízí více možností, jak si s kampaněmi vyhrát a zvýšit tak pravděpodobnost kliknutí na vaši reklamu. Samozřejmě je také dobré se následně ujistit, že reklamy, které jste vytvořili, se budou zobrazovat těm správným lidem a že neplatíte příliš mnoho za klíčová slova, na která cílíte.

Údržba kampaní Google Ads vyžaduje pravidelnou kontrolu

Stejně jako mnoho dalších forem marketingu není vytváření a údržba kampaní V Google Ads něco, co můžete udělat jednou a jít dál. PPC a SEO jsou nepřetržité, opakující se procesy, které vyžadují neustálou pozornost a kontrolu v oblastech, namátkou:

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50