fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Konverze z místních akcí

Konverze z místních akcí

Konverze z místních akcí jsou konverze, kdy uživatel při a nebo po interakci s reklamou, provede akci, která se týká například fyzické lokality inzerenta. Konverze z místních akcí se započítávají pouze v rámci služeb a aplikací Google (např. Google Mapy).

Ne všichni inzerenti mohou měřit konverze z místních akcí, což je závislé na typu podniku. Pokud firma nabízí poskytování zdravotní péče, náboženství nebo sexuální obsah, pak z důvodu citlivosti těchto kategorií nemohou konverze z místních akcí využívat. 

Typy konverzí z místních akcí

Zdroj: https://support.google.com/google-ads/answer/9013908?hl=cs

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50