Zkratka CPL (z angl. Customer Relationship Management) znamená řízení vztahu se zákazníky. Umožňuje lépe třídit důležité informace o zákaznících a zároveň lépe vyhodnocovat obchodní aktivity firmy.
Využití v online reklamě
CRM v online reklamě využívá shromážděná zákaznická data k utváření vztahů a interakcí mezi firmou a zákazníky. Kombinací různých marketingových strategií a postupů může značka spravovat tato data pomocí platformy CRM a vytvářet vysoce personalizované a zacílené reklamní sdělení.
Využití ke správě dat o zákaznících
Ke správě zákaznických dat potřebujete CRM software. Vysoce kvalitní CRM systém může vaší firmě pomoci budovat zákaznickou základnu a současně udržovat osobní vztah se zákazníky. Na trhu existuje celá řada CRM nástrojů, zvažte proto při výběru svoje potřeby a požadavky. Jak vybrat správný CRM systém, o tom píšeme v našem článku na blogu.