fbpx
Přeskočit na obsah

Zkratka CPL (z angl. Customer Relationship Management) znamená řízení vztahu se zákazníky. Umožňuje lépe třídit důležité informace o zákaznících a zároveň lépe vyhodnocovat obchodní aktivity firmy.

Využití v online reklamě

CRM v online reklamě využívá shromážděná zákaznická data k utváření vztahů a interakcí mezi firmou a zákazníky. Kombinací různých marketingových strategií a postupů může značka spravovat tato data pomocí platformy CRM a vytvářet vysoce personalizované a zacílené reklamní sdělení.

Využití ke správě dat o zákaznících

Ke správě zákaznických dat potřebujete CRM software. Vysoce kvalitní CRM systém může vaší firmě pomoci budovat zákaznickou základnu a současně udržovat osobní vztah se zákazníky. Na trhu existuje celá řada CRM nástrojů, zvažte proto při výběru svoje potřeby a požadavky. Jak vybrat správný CRM systém, o tom píšeme v našem článku na blogu.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50