fbpx
Přeskočit na obsah

Zkratka CPL (z angl. Customer Relationship Management) znamená řízení vztahu se zákazníky. Umožňuje lépe třídit důležité informace o zákaznících a zároveň lépe vyhodnocovat obchodní aktivity firmy.

Využití v online reklamě

CRM v online reklamě využívá shromážděná zákaznická data k utváření vztahů a interakcí mezi firmou a zákazníky. Kombinací různých marketingových strategií a postupů může značka spravovat tato data pomocí platformy CRM a vytvářet vysoce personalizované a zacílené reklamní sdělení.

Využití ke správě dat o zákaznících

Ke správě zákaznických dat potřebujete CRM software. Vysoce kvalitní CRM systém může vaší firmě pomoci budovat zákaznickou základnu a současně udržovat osobní vztah se zákazníky. Na trhu existuje celá řada CRM nástrojů, zvažte proto při výběru svoje potřeby a požadavky. Jak vybrat správný CRM systém, o tom píšeme v našem článku na blogu.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Přihlaste se na bezplatný webinář 26.11. ve 14:00: nastavení Google Ads

Přihlaste se na náš bezplatný webinář a zjistěte, jak snadno zvládnete vytvářet poutavé vizuály pro vaše online kampaně.

Nepropásněte bezplatný webinář 17. 12. 2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.