fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Reklamní sestava

Reklamní sestava

Reklamní sestava v PPC systému (zde budeme mluvit o Google Ads) obsahuje všechny reklamy zaměřené na sadu klíčových slov v reklamní kampani a je nezbytnou součástí účtu Google Ads. Do reklamních sestav vkládáme reklamy na produkty nebo služby, které jsou tematicky spojeny s reklamními sestavami.

Nějak takto by mohla vypadat struktura vašeho účtu Ads. Jak vidíte, reklamní sestava se nachází pod kampaní:

Google Ads členění

Jak funguje reklamní sestava

V reklamních sestavách se vytvářejí reklamy na konkrétní produkty nebo služby a ty vyhledávačům říkají, které reklamy se mají spouštět na konkrétní klíčová slova. Chcete-li vytvořit úspěšnou reklamní sestavu, měli byste znát vaše publikum: jaká používá klíčová slova (tj. jakými dotazy vyhledává) a jaký obsah hledá.

Účelem reklamních sestav je ušetřit náklady a zároveň přivést více uživatelů na váš web. Existují dva základní pojmy, které potřebujete vědět, jak vytvořit reklamní sestavu: integrace a konzistence.

Integrace

Cílem je vytvořit reklamní sestavu, která kombinuje obsah vašich reklam se skupinou klíčových slov a vstupních stránek, které jsou spolu navzájem propojeny.

Konzistence

Publikum by se na vaše stránky mělo dostat prostřednictvím obsahu reklam a vstupních stránek. S tím je propojen proklik na tematickou stánku, to znamená, že když nabízíte kabelky, nebudete potenciální kupce vodit na stránku s botami.

S tímto úzce souvisí hodnota skóre kvality vašich reklam. Pokud vytvoříte dobrou reklamní sestavu a vaše skóre kvality bude vysoké, můžete tímto získat lepši cenu za proklik (CPC). Pokud například uživatel hledá „svatební dorty v Praze“, vaše reklamy se zobrazí pro vaši reklamní sestavu, která zahrnuje svatební dorty v Praze. Pokud následně uživatel klikne na vaši reklamu, bude přesměrován do sekce svatebních dortů na vašem webu.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50