fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » TikTok Hook

TikTok Hook

TikTok Hook, neboli háček, je zásadním prvkem v tvorbě obsahu na platformě TikTok. Jedná se o prvních několik sekund videa, které rozhodují o tom, zda diváka vaše video zaujme nebo scrolluje dál. Háček je tedy metaforou pro nástroj, který „chytá“ diváka a odvádí ho od nekonečného posouvání dalších videí.

V prostředí sociálních sítí (TikTok nevyjímaje) je dnes obrovská konkurence. Proto správný háček nesmí chybět v povinné výbavě každého tvůrce obsahu a marketéra. Bez účinného háčku je pravděpodobné, že i kvalitní obsah sledující přehlédnou nebo zapadne v propadlišti dalších videí.

Úspěšný TikTok Hook by měl být přitažlivý, zvídavý a přímočarý. Může obsahovat překvapivý vizuální prvek, zajímavou otázku, nebo přímé oslovení diváka, které vyvolá zvědavost a nutkání zůstat a sledovat dále.

Při vytváření TikTok Hooku aktivujte hravost, kreativu a nebojte se experimentovat s různými přístupy. Vyzkoušejte humor, provokaci nebo překvapte. Jak vytvoříte poutavý háček nebo tipy, jak zaručit zhlédnutí videa do konce, o tom píšeme v rozsáhlém článku na našem blogu. Osvědčené tipy z praxe TikToku a jak nastavit reklamu se dočtete tamtéž.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50