fbpx
Přeskočit na obsah

Domluvte si nezávaznou online schůzku

Menším firmám většinou stačí pomoci s určitou oblastí marketingu s ohledem na jejich rozpočet. U větších firem je žádoucí marketing řešit celkově, aby se jednotlivé oblasti doplňovaly a navazovaly na sebe.

S čím jsme schopni Vám pomoci

Marketingové strategie

Podíváme se váš web a stávající kampaně. Seznámíme se s vašim odvětvím, ve kterém podnikáte a vymyslíme, jak předběhnout vaši konkurenci.

Placená on-line reklama​

Umíme všechny formy placené propagace na internetu. Nastavíme a postaráme se o Google Ads, Sklik, Facebook a Instagram reklamy, Microsoft Ads a další.

Srovnávače zboží

Málokterý e-shop si může dovolit nepoužívat srovnávače zboží. I z důvodu velké konkurence se na nich řadě e-shopů nedaří uspět. Nastavíme Heureku, Zboží, Glami, Favi a další.

E-mail marketing

E-mail marketing je pořád jedním z nejlepších způsobů propagace. Je levný a mívá dobrý konverzní poměr. Pomůžeme jak s tvorbou strategie, tak i grafickou podobou e-mailů.

S důrazem na kvalitní data

Datová analytika a Business Intelligence umožňují získat z hrubých dat užitečné poznatky nezbytné pro kvalitní a včasné rozhodování.

Naše řešení vám poskytnou nástroje a odbornost ke sběru, analýze a vizualizaci dat z různých zdrojů, odhalit souvislosti, vzory a trendy, které mohou výrazně zlepšit vaše podnikání. Využitím pokročilých technik dolování a analýzy dat, algoritmů strojového učení vám pomůžeme lépe porozumět vašim zákazníkům a kampaním.

Sběr dat

Shromažďování relevantních dat z různých zdrojů, jako jsou analytické nástroje webových stránek, databáze zákazníků, sociální média. Tato data mohou zahrnovat demografické údaje zákazníků, jejich chování, preference a další informace.

Analýza dat

Použití nástrojů a technik k analýze shromážděných dat a získání smysluplných poznatků. To často zahrnuje dolování dat, statistickou analýzu a strojové učení k nalezení vzorů, trendů a vzájemných vztahů.

Segmentace

Rozdělení získaných do konkrétních segmentů na základě společných charakteristik, což umožňuje lépe cílené marketingové úsilí. Segmentace může být demografická, podle chování, výkonu nebo třeba geografická.

Prediktivní analýzy

Využitím online i offline historických dat a algoritmů strojového učení pomůžeme při plánování kampaní, výběru topsellerů a alokací rozpočtů.

Sledování výkonu

Nepřetržité monitorování a měření výkonu kampaní a kanálů sledováním klíčových ukazatelů výkonu (KPI), jako jsou konverzní míry, míry kliknutí a návratnost investic (ROI).

Mapování cesty zákazníka

Analýza cesty zákazníka od povědomí o produktu až po nákup a dále za účelem identifikace bodů dotyku, problémových míst a příležitostí ke zlepšení.

S kým se na schůzce potkáte

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc

Michal je odborníkem na digitální marketing a spolumajitelem marketingové agentury MarketingPPC. Kromě správy PPC kampaní, tvorby marketingových strategií a projektového řízení u vybraných zákazníků má Michal v agentuře na starosti vzdělávání zaměstnanců, webináře pro veřejnost nebo konzultace se zákazníky.

Michal zastává názor, že v dnešní době by se on-line marketing měl zaměřit nejen na výkon, ale i také na budování samotné značky, aby firma byla dlouhodobě úspěšná a plnila podnikové cíle.

Mgr. Michal Ševčík, MSc.

Spolumajitel & CMO

Potřebujete komplexní marketing? Nechte to na nás.

Umíme toho daleko více, než jen Google Ads kampaně. O váš on-line marketing se můžeme postarat komplexně.

Google Ads

Seznam Sklik

MS Ads

Srovnávače zboží

Facebook reklama

Instagram reklama

TikTok reklama

Pinterest reklama

LinkedIn reklama

Expanze do zahraničí

Copywriting

Webová analytika

Marketingové strategie

SEO

Marketing mix modeling

E-mail marketing

Marketingové automatizace

Školení na míru

Domluvte si on-line konzultaci​

Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.

MarketingPPC je nositelem certifikace Mergado Zlatý certifikovaný partner, členem partnerského programu Shoptet a Eshop-rychle a nositelem odznaku Google Partner i Sklik Ověření.