Data a technologie v marketingu

Spojení dat a technologií umožňuje lépe porozumět zákazníkům, optimalizovat marketingové aktivity a dosáhnout lepších výsledků. Získejte konkurenční výhodu pomocí našich individuálně přizpůsobených systémů.

Data a technologie od MarketingPPC

Komplexní systémy

Systémy na míru, které autonomně spravují marketingový účet na základě firemních dat a analýzy konkurence.

Hotové produkty

Průběžně uvolňujeme na trh interní systémy, které nám pomáhají při správě PPC kampaní našich klientů.

Jednodušší nástroje

Nezávislé nástroje, které řeší jednodušší úkoly. Hlídání statistik, generování reportů, jednodušší úpravy v PPC účtech.

Nedílnou součástí naší firmy je IT oddělení, které vyvíjí nástroje s maximálním využitím umělé inteligence a machine learningu.

Tyto interní nástroje pomáhají k efektivnější správě a optimalizaci kampaní nebo k plnění komplexnějších marketingových cílů (např. expanze na zahraniční trhy) a práci s velkým objemem dat.

Automatická správa Google Ads

Neumíme nahradit lidskou kreativitu při psaní reklam. Všechno ostatní ano. Nová klíčová slova včetně vylučujících, aktualizace reklam podle feedu, optimalizace segmentů, generování rozšíření, prostě vše co potřebujete.

Každou páku na možné vylepšení výkonu lze mít aktivně pod kontrolou s možností nechat vybraná rozhodnutí dělat algoritmy s umělou inteligencí.

Pokročilý reporting

Stručně a jen to podstatné. Umíme navrhnout různé grafické interpretace libovolných dat tak, abyste se rychle orientovali ve vývoji firemního marketingu.

V podobě reportů zasílaných e-mailem nebo v uživatelském rozhraní ve webovém prohlížeči. Přizpůsobení pro mobil je samozřejmostí.

Průmyslová automatizace

Díky dlouholeté zkušenosti z této oblasti dokážeme pro vás vyvinout měření a bezdrátový sběr libovolných dat (např. ze skladů, firemního provozu, kamionů, …) včetně jejich následného zpracování, interpretace a predikce vývoje.

To vše pak navážeme na vaše inteligentní marketingové řešení (generované texty reklam, aktivace / pozastavení reklamních kampaní, nastavení cen apod.).

Web mining a sledování konkurence​

Máme dlouholeté zkušenosti s dolováním dat. Umíme vytěžovat data z webů a získávat pro vás užitečné informace.​

Inteligentní cenové nabídky​

Inteligentní učící se systém, který za vás bude řídit cenové nabídky v Google Ads nebo Sklik kampaních. Na základě historických a firemních dat, v libovolném rozsahu a tak často, jak to bude pro vás výhodné.

Napojení na firemní systém

Samozřejmostí je navázání našeho systému typicky na firemní databáze, ať už z důvodu archivace provedených úkonů nebo kvůli získávání podkladů pro automatizovanou správu vašeho marketingového účtu. S oblibou vyžíváme cloudovou platformu Microsoft Azure a virtuální servery s operačním systémem Microsoft Windows Server.

Využití služeb třetích stran​

Napojení na služby přes jakékoli API. Typicky Google Ads, Google Analytics nebo Google AdSense. Váš systém však může využívat takřka jakákoliv dostupná data. Od předpovědí počasí až po kontrolu příchozích plateb na vašem bankovním účtu.

Náš zkušený IT tým

petr

Ing. Petr Honzík Ph.D.

Data & AI specialista

Po ukočení studií na FEKT VUT v Brně a Fern Universität v Hagenu se věnoval doktorskému studiu se specialializací na strojové učení a statistiku. Po jeho dokončení se v roli řešitele výzkumných projektů, vedoucího studentských i komerčních projektů podílel na více než stovce projektů a zakázek spjatých s analýzou dat, predikcí a diagnostikou.


V MarketingPPC se věnuje především automatizaci PPC kampaní a data miningu. Stojí za realizací firemního bidovacího automatu Optimizer, interního nástroje Junior pro Sklik a řadou dalších nástrojů pro efektivní správu účtů klientů. Věnuje se zakázkovému vývoji zaměřenému na využití automatizace a umělé inteligence v online marketingu.

ondra

Ing. Ondřej Hynčica

Data & IT specialista

Inženýrské studium absolvoval v oboru kybernetika a měření na elektrotechnické fakultě VUT v Brně, následně působil v univerzitním výzkumném centru se specializací na sběr dat v decentralizovaných systémech. Účastnil se projektů a zakázek z oblastí sběru dat, průmyslové automatizace, automobilového průmyslu a informační bezpečnosti.

V MarketingPPC se specializuje na práci s daty a vývoji specializovaných systémů pro zákazníky, které běží na pár desítkách našich serverů a starají se o sběr dat, sledování konkurence, automatizovanou správu kampaní nebo analýzy a reporting z obchodních a marketingových dat.

MarketingPPC je nositelem certifikace Mergado Zlatý certifikovaný partner, členem partnerského programu Shoptet a Eshop-rychle a nositelem odznaků Google Partner, CSS Partner i Sklik Ověření.

Potřebujete komplexní marketing? Nechte to na nás.

Umíme toho daleko více, než využití dat a technologií. O váš on-line marketing se můžeme postarat komplexně.

Google Ads

Seznam Sklik

MS Ads

Srovnávače zboží

Facebook reklama

Instagram reklama

Tiktok reklama

Pinterest reklama

LinkedIn reklama

Expanze do zahraničí

Copywriting

Webová analytika

SEO

E-mail marketing

Marketingové strategie

Umělá inteligence

Marketing mix modeling

Marketingové automatizace

Školení na míru

Mentoring a koučink

Domluvte si on-line konzultaci

Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.