fbpx
Přeskočit na obsah

Google Ads pro menší firmy

Jste živnostník nebo menší firma s omezeným rozpočtem na marketing? U nás jste na správné adrese. Sami na marketing vydáváme jen jednotky tisíc a umíme efektivně pracovat s omezenými rozpočty. Proto jsme připravili balíček pro menší firmy za cenu od 4.900 Kč měsíčně.

Cenově dostupný online marketing s MarketingPPC​

Sympatická cena

Připravili jsme pro vás balíčky, které berou v úvahu menší rozpočty. Pokud jste pro jiné agentury příliš malí, rádi se vašich kampaní ujmeme a pomůžeme vám vyrůst.

Rozumná kvalita

Vaše kampaně budou spravovat PPC specialisté, kteří jsou plně vyškoleni a pracují pod dohledem zkušenějších kolegů a automatizovaných systémů kontroly.

Bez závazků

Můžete se rozhodnout pro jednorázovou optimalizaci kampaní nebo s námi spolupracovat dlouhodobě s možností ukončit spolupráci vždy ke konci měsíce.

V čem se liší nabídka na míru a balíček

Balíček Google Ads

4.900 Kč bez DPH/měs.
  • PPC specialisté
  • Platba předem
  • Časová dotace 5 hod.
  • Základní kontrola Google Analytics 4
  • Základní kontrola měřicích kódů
  • Konzultace hodinovou sazbou
  • Doporučení k webu hodinovou sazbou
  • Podrobné reporty pouze za příplatek

Nabídka na míru Google Ads

od 9.900 Kč bez DPH/měs.
  • Seniorní PPC specialisté
  • Platba na fakturu se splatností
  • Časová dotace dle skutečné potřeby
  • Nastavení Google Analytics 4
  • Nastavení měřicích kódů
  • Konzultace ke kampaním 30 min
  • Doporučení k podobě webu
  • Reporty v Looker Studiu

V čem se liší naše balíčky pro menší firmy od nabídek na míru?

Výrazně nižší cena

Klasické nabídky na míru začínají od 9.900 Kč. Pro živnostníky a menší firmy může být tato částka příliš vysoká, protože vložené úsilí se při nižších rozpočtech nevyplatí. Proto nabízíme dostupnější možnost pro menší klienty.

Menší časová dotace

U menších kampaní je klíčové soustředit se na pár nejdůležitějších věcí, které v omezeném čase (5 hod. pro základní balíček) přinesou největší přínos. Nebudeme řešit nepodstatné věci a zaměříme se pouze na to, co skutečně kampaně zlepší.

Základní reporting

Nastavení měřicích kódů a nastavení statistických přehledů může někdy zabrat i deset hodin práce. U balíčku pro menší firmy toto oželíme a vystačíme si se statistikami, které už máte nastaveny.*

*Pokud byste měli zájem o kontrolu nebo nastavení měřících kódů, Google Analytics nebo GTM, tyto služby vyřešíme hodinovou sazbou podle skutečně stráveného času.

Balíček pro menší firmy a živnostníky

Tato služba je určena pro nastavení nebo správu menších Google Ads kampaní. Pro nabídku na míru pro větší kampaně nás prosím kontaktujte.

Základní balíček

Google Ads kampaně
4.900 Kč bez DPH/měs.
  • Balíček zahrnuje nastavení, úpravu a správu všech typů Google Ads kampaní. V ceně balíčku je garantováno 5 hodin času našich specialistů. Zaměříme se na nejdůležitější aspekty, které mohou přinést znatelné úspory a nárůsty prodejů.

Volitelné doplňky:

  • Seznam Sklik + 2.000 Kč

    Rozšíření balíčku o reklamy od Seznamu (2 hod./měs.)

  • Facebook/Instagram reklamy + 3.000 Kč

    Rozšíření o jednodušší FB/IG reklamy (3 hod./měs)

  • Srovnávače zboží (Heureka) + 1.500 Kč

    Správa srovnávačů zboží (1,5 hod./měs)

  • CSS Program pro Google Nákupy zdarma

    Jako CSS partner vám můžeme bezplatně nabídnout náš CSS pogram, který umožňuje až o 20 % levnější kliknutí v Google Nákupech.

Podívejte se i na další balíčky pro menší firmy

Performance Max

Postaráme o vaše Performance Max kampaně v účtu Google Ads.

Facebook a Instagram

Postaráme se o vaše Facebook a Instaram reklamy.

Ať už jste začínající živnostník nebo zaběhlá menší firma...

…jsme na vaší straně. Cílem firem, které provozují reklamní systémy, je získat od inzerentů co nejvíce peněz. Vaším cílem je mít efektivní reklamu naopak za co nejméně peněz. Jak neplatit více, než je potřeba? Pomocí profesionálně nastavených kampaní.

Napište nám

Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.

Balíček si kupujete na měsíc (období začíná běžet dnem zaplacení)  a je v něm garantován určitý počet hodin, který vám naši PPC specialisté věnují. Po skončení prvního měsíce se můžete rozhodnout ve spolupráci pokračovat. I dlouhodobá spolupráce je vždy na měsíční bázi, tedy před koncem měsíce ji můžete snadno ukončit.

Zpravidla hned ten samý den, nejpozději do 3 pracovních dnů se vám ozve některý z našich PPC specialistů a vyřeší s vámi přístupy do vašich Google Analytics a reklamních systémů. 

Po uplynutí prvního měsíce stručně shrneme dosavadní spolupráci a bude na vás, jestli se rozhodnete ve spolupráci pokračovat nebo nikoliv. 

Nabídka balíčku je levnější než služby na míru, protože je určena pro firmy s menšími rozpočty. Balíčky se zaměřují na nejdůležitější aspekty PPC kampaní a poskytují základní služby, zatímco vynechávají méně významné činnosti, které mohou být důležité pro větší firmy. Naopak služby na míru jsou komplexnější a přizpůsobené, zahrnují práci seniorních PPC specialistů, detailní reporty a důkladné řízení kampaní.

Chcete si kampaně později spravovat sami nebo si najít někoho jiného? Je to jen na vás. Bez ohledu na to, jestli jsme vám upravovali stávající PPC kampaň nebo zakládali novou, vy jste majitelé. Veškeré provedené úpravy jsou vaše, stejně tak budete mít přístupy ke všem účtům. V případě potřeby nás z nich jednoduše odstraníte.

Začínali jsme jako čistě PPC agentura. Proto rozumíme Google Ads, Skliku a Facebook (IG) reklamám jako málokdo. Navíc máme kolegyni, která se věnuje na 100 % pouze Facebooku. Při správě kampaní využíváme námi vyvinutou umělou inteligenci, která nám umožňuje zvýšit produktivitu a zkvalitnit práci.

Za kliknutí platíte přímo společnostem Google, Facebook nebo Seznam. Nám platíte pouze za naši práci. Díky tomu vždy přesně víte, kolik platíte za práci a kolik vás stojí samotná propagace. Neprůhledné balíčky „vše v jednom“, kde netušíte kolik za co vlastně platíte, bohužel nevedeme.

Balíček je primárně určen pro kampaně menšího rozsahu, kterým stačí věnovat méně pozornosti, aniž by to mělo negativní vliv na výkon kampaní. Kampaň „menšího rozsahu“ podle našich zkušeností většinou neutrácí více než 10.000 Kč měsíčně, nicméně není to striktní limit.

Ve výjimečných případech, pokud dospějeme k závěru, že je časová dotace v rámci balíčku pro správu kampaní nedostatečná, si vyhrazujeme právo poskytnutí balíčku odmítnout a nabídnout vám místo něj službu na míru (samozřejmě případné předplatné za naše služby, které bychom neposkytli, vám v plné výši vrátíme).

MarketingPPC je nositelem certifikace Mergado Zlatý certifikovaný partner, členem partnerského programu Shoptet a Eshop-rychle a nositelem odznaků Google Partner, CSS Partner i Sklik Ověření.

Získejte výhodný balíček od MarketingPPC

Objednávka služeb pro menší firmy

Po zaplacení se vám do 3 pracovních dnů ozveme a domluvíme další postup. Jakýkoliv dotaz vám rádi zodpovíme na adrese dotazy@marketingppc.cz

Objednávka služeb pro menší firmy

Po zaplacení se vám do 3 pracovních dnů ozveme a domluvíme další postup. Jakýkoliv dotaz vám rádi zodpovíme na adrese dotazy@marketingppc.cz

Přihlaste se na bezplatný webinář 26.11. ve 14:00: nastavení Google Ads

Přihlaste se na náš bezplatný webinář a zjistěte, jak snadno zvládnete vytvářet poutavé vizuály pro vaše online kampaně.

Nepropásněte bezplatný webinář 17. 12. 2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.