fbpx
Přeskočit na obsah

data a webová analytika

V naší agentuře se specializujeme na transformaci webových dat na strategické nástroje, které vám pomohou lépe porozumět vašim zákazníkům a optimalizovat vaše online aktivity.

Spolupráce na datové analýze: Čtyři klíčové kroky

1. Měření a sběr dat

Na začátku jsou správně změřená a uložená data. A tím nemyslíme jen běžné metriky, ale také netriviální události měřené nepřímo, například komplexní mikrokonverze.

2. Analýza a její interpretace

Správná data jsou začátek. Jejich analýza je druhý krok. Ale až interpretace analýzy v kontextu vašeho podnikání tomu začíná dávat smysl. To je příběh, který píšou data o vašem byznysu.

3. Optimalizace a skutečné změny

Vědět, proč jsou výsledky jaké jsou, je jedna věc. Ale co změnit, co dělat jinak, to je skutečná optimalizace. Ve třetím kroku se zabývám tím, co dělat jinak, abychom dosáhli lepších výsledků.

4. Vizualizace a reporting

Co nezměříme, jako by nebylo. A co změříme a srozumitelně nezobrazíme, jako bychom nezměřili. Přehledné zobrazení vývoje, prognóz a výsledků je posledním krokem úspěšné datové analýzy.

Nástroje & Technologie

Google Analytics 4

Využijeme GA4 pro hlubší pochopení chování uživatelů a výkonnosti webu. Pomůžeme s definováním a sledováním klíčových metrik a cílů.

Google Tag Manager (GTM)

Nastavíme GTM pro efektivní správu sledovacích kódů. Pomůžeme s integrací různých marketingových a analytických nástrojů pomocí GTM.

BigQuery

Pomůžeme s propojením Google Analytics a jiných zdrojů dat s BigQuery pro pokročilé analýzy.

Server-Side Tracking

Nastavíme serverové sledování pro lepší ochranu soukromí, zrychlení načítání webu a přesnější dat.

Management IT týmu

petr

Ing. Petr Honzík Ph.D.

Data & AI specialista

Po ukočení studií na FEKT VUT v Brně a Fern Universität v Hagenu se věnoval doktorskému studiu se specialializací na strojové učení a statistiku. Po jeho dokončení se v roli řešitele výzkumných projektů, vedoucího studentských i komerčních projektů podílel na více než stovce projektů a zakázek spjatých s analýzou dat, predikcí a diagnostikou.

V MarketingPPC se věnuje především automatizaci PPC kampaní a data miningu. Stojí za realizací firemního bidovacího automatu Optimizer, interního nástroje Junior pro Sklik a řadou dalších nástrojů pro efektivní správu účtů klientů. Věnuje se zakázkovému vývoji zaměřenému na využití automatizace a umělé inteligence v online marketingu.

ondra

Ing. Ondřej Hynčica

Data & IT specialista

Inženýrské studium absolvoval v oboru kybernetika a měření na elektrotechnické fakultě VUT v Brně, následně působil v univerzitním výzkumném centru se specializací na sběr dat v decentralizovaných systémech. Účastnil se projektů a zakázek z oblastí sběru dat, průmyslové automatizace, automobilového průmyslu a informační bezpečnosti.

V MarketingPPC se specializuje na práci s daty a vývoji specializovaných systémů pro zákazníky, které běží na pár desítkách našich serverů a starají se o sběr dat, sledování konkurence, automatizovanou správu kampaní nebo analýzy a reporting z obchodních a marketingových dat.

MarketingPPC je nositelem certifikace Mergado Zlatý certifikovaný partner, členem partnerského programu Shoptet a Eshop-rychle a nositelem odznaků Google Partner, CSS Partner i Sklik Ověření.

Marketingová agentura, která se postará o vše

Umíme toho daleko více, než využití dat a technologií. O váš on-line marketing se můžeme postarat komplexně.

Google Ads

Seznam Sklik

MS Ads

Srovnávače zboží

Facebook reklama

Instagram reklama

TikTok reklama

Pinterest reklama

LinkedIn reklama

Expanze do zahraničí

Copywriting

Webová analytika

Marketingové strategie

SEO

Marketing mix modeling

E-mail marketing

Marketingové automatizace

Školení na míru

Domluvte si on-line konzultaci

Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.

Přihlaste se na bezplatný webinář 12.11. ve 14:00: Google Tag Manager

Tento bezplatný webinář není jen suchý přehled funkcí, ale návod na použití GTM pro konkrétní potřeby vašeho podnikání včetně praktických ukázek.

Nepropásněte bezplatný webinář 12. 11. 2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.