Spolupráce na datové analýze: Čtyři klíčové kroky
1. Měření a sběr dat
Na začátku jsou správně změřená a uložená data. A tím nemyslíme jen běžné metriky, ale také netriviální události měřené nepřímo, například komplexní mikrokonverze.
2. Analýza a její interpretace
Správná data jsou začátek. Jejich analýza je druhý krok. Ale až interpretace analýzy v kontextu vašeho podnikání tomu začíná dávat smysl. To je příběh, který píšou data o vašem byznysu.
3. Optimalizace a skutečné změny
Vědět, proč jsou výsledky jaké jsou, je jedna věc. Ale co změnit, co dělat jinak, to je skutečná optimalizace. Ve třetím kroku se zabývám tím, co dělat jinak, abychom dosáhli lepších výsledků.
4. Vizualizace a reporting
Co nezměříme, jako by nebylo. A co změříme a srozumitelně nezobrazíme, jako bychom nezměřili. Přehledné zobrazení vývoje, prognóz a výsledků je posledním krokem úspěšné datové analýzy.