Správa Google Ads ve 4 týdnech

Tento průvodce popisuje, jak se starat o své Google Ads kampaně.

V případě velkého počtu kampaní se zaměřte na 3 – 5 kampaní s nejvyššími náklady a na 3 – 5 kampaní s nejvyšším počtem konverzí; v případě e-shopu je lepším ukazatelem hodnota konverzí než jejich počet.

Úkony jsou naplánovány pro středně velký Google Ads účet (s útratou v desítkách tisíc korun měsíčně).

V případě menších kampaní se rozvrhu striktně držet nemusíte, může stačit kampaně optimalizovat jednou až dvakrát měsíčně. Naopak při útratách nad sto tisíc bude lepší frekvenci optimalizace kampaní zvýšit.

V základním nastavení se v Google Ads nezobrazují všechny podstatné statistiky. Skóre kvality, hodnotu konverzí, cílovou URL na úrovni klíčových slov atp. je potřeba přidat přes ikonku Upravit sloupce:

zobrazení sloupců

Vyzkoušejte PPC Asistent zdarma

On-line aplikace, která se za vás vyzná v Google Ads kampaních. Srozumitelné přehledy výkonu, nastavitelné alarmy, konkrétní doporučení na zlepšení výkonu.

Začněte kontrolou svého Google Ads účtu:

Kdo průvodce ke správě Google Ads připravil

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc