Série webinářů pro e-shopy

Tyto webináře Vám přinášíme ve spolupráci s Eshop-rychle.cz, online platformou pro tvorbu profesionálního e-shopu snadno a rychle. V rámci svého krabicového řešení nabízí Eshop-rychle vše potřebné pro provoz plnohodnotného internetového obchodu a to v nejlepším poměru cena / výkon na trhu.

Přemýšlíte o novém e-shopu? Mrkněte na www.eshop-rychle.cz a vyzkoušejte všechny funkce na 15 dní zdarma.

Pokud se nebudete moci zúčastnit, obdržíte odkaz na záznam webinářů.

Témata jednotlivých webinářů

Srovnávače zboží

Čtvrtek 23.9. ve 14:00 - 15:30
Pro většinu eshopů jsou srovnávače jedním z nejefektivnějších způsobů, jak o sobě dát vědět. Spousta zákazníků jde před koupí na Heureku, Zboží, Favi či Glami. Prohlédnou si, z jakých možností si mohou vybírat. Přečtou si recenze ke zboží i jednotlivým e-shopům. Porovnají ceny, dostupnost a způsoby dodání. Na kterém srovnávači zboží byste neměli chybět a jak z něj dostat maximum?

Facebook/Instagram reklama pro e-shop

Čtvrtek 21.10. ve 14:00 - 15:30
Pokud umíte Facebook a Instagram reklamy správně používat, může se jednat o nejlevnější zdroj placených návštěv. Je ale potřeba mít promyšlenou strategii, většina lidí při první návštěv e-shopu nic nekoupí. Jak tedy vybrat správný typ kampaně a jak s návštěvníky z Facebook a Instagram reklam dále pracovat, aby se z nich stali zákazníci?

Google Ads a Sklik pro e-shop

Čtvrtek 7.10. ve 14:00 - 15:30
Přehled kampaní, které Google Ads a Sklik nabízejí. Které z nich většinou fungují a proč. Na které kampaně a nastavení si dát pozor, abyste zbytečně nepřicházeli o peníze. Kdy v Google Ads používat automatizované kampaně. S jakým rozpočtem na platby za kliknutí je potřeba počítat, kolik bude propagace stát. Jak se zamyslet nad strukturou kampaní.

Jak bezplatně propagovat e-shop

Čtvrtek 4.11. ve 14:00 - 15:30
Jak propagovat e-shop a zlepšit jeho výkon pomocí strategií, které jsou zpravidla zdarma. Probereme stručně e-mail marketing, optimalizaci pro vyhledávače SEO, bezplatné příspěvky na sociální sítě, tvorbu obsahu, blog, věrnostní programy, zkrátka cokoliv, co může zlepšit prodeje bez nutnosti platit za reklamu.

Základy on-line marketingu pro e-shop

Čtvrtek 9.9. 14:00 - 15:30
Než se dostaneme k tomu, jak můžete svůj e-shop propagovat, zopakujeme si některé základy. Např. jak si poradit s konkurencí z řad malých i velkých e-shopů. Co by na vašem e-shopu nikdy nemělo chybět. Jak správně měřit výkon e-shopu. Jak zjistit, které formy propagace budou fungovat. Jaké jsou nejčastější důvody, proč e-shop svého majitele neuživí.

Kdo webináře vede

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc

Google Premier Partner

MarketingPPC je nositelem prestižního odznaku Google Premier Partner. Tento odznak ukazuje, že MarketingPPC je uznán jako přední agentura pro rozvoj a udržování úspěšné on-line reklamní kampaně pro firmy.