Záznam online webináře:

Naučte se správně nastavit Facebook reklamy

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2020 Všechna práva vyhrazena.

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

Filip Hvízdal

Zakladatel MarketingPPC a autor webináře

Kdo vás záznamem provede


Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Tento záznam se skládá ze dvou částí:

Trocha teorie: v první části vám vysvětlím nejdůležitější základy Facebook reklamy. Kdy má smysl Facebook reklamu používat a kdy jsou to vyhozené peníze. Používat propagaci příspěvků nebo založit novou kampaň? A který typ kampaně použít?

Praktická ukázka: ve druhých třiceti minutách uvidíte komentovaný postup, jak nastavuji Facebook kampaně přímo ve Správci reklam.

Proč platit drahé marketingové agentury, když řadu věcí zvládnete sami. Stačí vědět, jak na to.

KOUPIT ZÁZNAMKOUPIT ZÁZNAM

Možnost platby přes GoPay kartou i bankovním převodem.

Zaujal vás obsah webináře? Získejte přístup okamžitě.

Taky máte pocit, že si online kampaně uhlídáte nejlépe sami? Nemáte dobrou zkušenost s externími dodavateli?

I my jsme prošli tuhle cestu a hledali někoho, kdo nás povede v online kampaních. Na MarketingPPC jsem narazil náhodou. Z každého jejich článku byla cítit zkušenost, vhled do problematiky. První kontakt byl ve velmi přátelské atmosféře a ta trvá dodnes.

Dostávám přesně to, co žádám. Nejsem tlačen do nesmyslných závazků a paušálů. Navíc dostávám pohled odborníků, kteří mají široký rozhled. Pragmaticky sledují nejnovější vývoj v online marketingu.

A to nejdůležitější: používají selský rozum, zohledňují branži a velikost naší firmy i země, kde působíme.

Společně tak vedeme i kampaně pro rogelli.sk a rogelli.pl.

Děkujeme!

Ladislav Mertlík – Rogelli.cz

Spokojený klient MarketingPPC

V teoretické části probereme tato témata

Kdy je Facebook reklama vhodná a kdy ne.

Nezačínejte bez Facebook pixelu.

Typy Facebook kampaní, kdy kterou použít.

Na koho s Facebook reklamou zacílit.

Jak napsat Facebook reklamu.

Na co si dát pozor při vyhodnocování Facebook kampaní.

Úroveň: začátečníci

Délka: 1:51:36

Cena: 450 Kč bez DPH

V ceně video záznam webináře plus PDF soubor s prezentací.