fbpx
Přeskočit na obsah

Představení týmu MarketingPPC

Marketingové strategie

Filip Hvízdal

Zakladatel

Filip je náš Otec zakladatel s vytříbeným vkusem a netypickými hobby – modelářství, multikanálové cesty v Google Analytics, Turečtina a motorka. Je patrně jediný, kdo od začátku těží z umělé inteligence, o které říká: „ChatGPT je nejlepší vynález hned za pazourkem a objevem ohně “.

Pokud Filip nekonverzuje s AI, zaručeně píše článek do blogu, optimalizuje PPC kampaně, připravuje webinář nebo vymýšlí strategii pro váš e-business.

Mgr. Michal Ševčík, MSc.

Vedoucí PPC specialistů

Michal je člověk, kterého patrně dřív uslyšíte než uvidíte – jeho smích jsme sice ještě nezměřili, ale nějaký ten decibel to bude. Díky němu pravidelně víme, co je nového ve světě sci-fi nebo fantasy.

A co baví na marketingu Michala? „Rád řeším u klientů strategie marketingových kampaní od nastavení po realizaci. Rád se dál vzdělávám a díky své více než 5 leté praxi v marketingu pomohu prakticky se vším, co se týká propagace v online světě.

S Michalem se potkáte při vstupním callu či na osobní schůzce.

Oddělení IT a datové analytiky

Ing. Petr Honzík Ph.D.

senior IT specialista

Petr, IT senior – pouze věkem. S Ondrou tvoří nerozlučnou dvojku už více než dvacet let a znají se líp než jejich vlastní manželky. Co se týká zálib, Petr dokonale mate tělem. Ač postavou spíše zápasnickou, propadl tenisu. Na kurtu se prohání i několikrát týdně a rakety mění jako ponožky. „Jednou vyhraju Wimbledon“ – to sice neříká, ale my víme, že si to myslí.

V MarketingPPC se věnuje především automatizaci PPC kampaní a data miningu.

Ing. Ondřej Hynčica

senior IT specialista

Ondra, první polovina našeho IT dua. Jako každý ajťák ani on není výjimkou co do vtipů, které chápe jen on sám. A co vlastně celý dny dělá? „Teď makám na.. (hebrejsky) a taky na.. (čínsky) a vůbec nejvíc .. (klingonsky). V kanceláři má hned dva stoly – jeden na programování a na druhém najdete záplavu drátů, součástek, pájek, polovodičů a možná i plnovodičů. Asi z toho umí i něco vytvořit, my tomu nerozumíme, ale i tak ho máme rádi.

S Ondrou patrně do styku nepřijdete, ale je tady a programuje.

Ondra

IT specialista

Pro obyčejného smrtelníka noční můra, pro Ondru dream job – práce s daty. Kromě číselného matrixu pilně trénuje na čtvrtmaraton, ale my víme, že pokukuje po vzdálenostech delších a časech rychlejších. I přes svůj takřka dětský věk skvěle zapadl mezi protřelé IT vlky, což může znamenat pouze jediné – definitivně jinej gang.

S Ondrou se pravděpodobně nepotkáte, vymýšlí automatizace pro Vaše PPC kampaně.

Specializace: Google Ads a Sklik automatizace, datová analytika.

Marketingoví specialisté

Helena

Helena

Facebook a instagram

Helena, punkerka a vášnivá pěstitelka rajčat. V létě ji nejčastěji potkáte při zalívání svých 80 tyček s touto červenou pochoutkou. Bez fleku od kečupu na tričku ani nevychází z domu. Její koníčky? „Ráda jezdím na kole – na zahradu.“

Helča má pod palcem Facebook reklamu, kterou i přes téměř týdenní změny v prostředí Business Managera stále miluje.

Specializace: Facebook, Instagram

Anička

e-mail marketing a ppc

Poznávací znamení naší Aničky je důmyslně skryto před pohledy zvědavců. Sama o sobě prohlašuje, že je asociál a spřízněna s Dánskem – my jí věříme jen to druhé. PPC reklamu se naučila jako samouk a jak říká, „na PPCčkách mě baví, že je stále co  objevovat“.

V MarketingPPC se stará kromě PPC reklamy o newslettery klientů nebo analýzu klíčových slov.

Specializace: Google Ads, Sklik, e-mail marketing, analýza klíčových slov pro SEO

Kamila

Kamila

e-mail marketing, obsah

Kamča je naše kreativní duše. Dali jsme jí prostor a ona se náležitě vyřádila, medailonky jsou její práce. Čte v podstatě vše, co jí přijde pod ruku. Ráda kreslí mandaly, sází mrkev nebo vaří pro své věčně hladové chlapy.

V MarketingPPC si plní svoje (nejen) autorské sny a říká, že: „Nejlepší nápady, jak vylepšit marketing našim klientům, přichází při běhání.“ Přejeme si spolu s ní hodně naběhaných kilometrů.

Specializace: Google Ads, Sklik, tvorba obsahu, emailing

Zuzka

Zuzka

google ads a sklik

Jaro, léto, podzim, léto. Tak nějak by mohl vypadat rok podle Zuzky. Jako zapálená potápěčka nosí na zádech bombu stejně často jako mladší dcerku při dlouhých výšlapech. Zuzka bydlí u letiště (a my tak můžeme parkovat na cestách gratis), přinesla famózní recept na kečup plus prokazatelnou znalost PPC kampaní. A my si ji náležitě hýčkáme.

Zuzka zkušeným okem projde vaše kampaně a s precizností sobě vlastní se postará o vše potřebné.

Specializace: Google Ads, Sklik
Petra

Petra

PPC a srovnávače zboží

Pétiny nejoblíbenější boty žabky dokonale vystihují její tvrdohlavou povahu. Nosí je počasí i terénu navzdory a kdyby nepracovala u nás, nejspíš bychom ji potkali jako testerku plážové obuvi při dobývání vrcholu Sněžky.  A co říká? „V teniskách si odrovnám kolena“.

Péťa ráda – a dobře – komunikuje, proto ji pravděpodobně potkáte na úvodním callu. Srdeční záležitost jsou statistiky v Looker Studiu. Vaše kampaně pod její taktovkou poběží jako na drátkách.

Specializace: Google Ads, Sklik, marketingové strategie, datová analytika.

Lukáš

Lukáš

senior ppc specialista

Lukáš, maratonský běžec a majitel sametového hlasu. Věnuje se zbožákům a nedá na ně dopustit. Jakožto silně logicky uvažující muž dává přednost kódům a na prázdné tlachání u kávy ho moc neužije, nepije ji. A co má rád? „Smažák, Mergado a svoji přítelkyni.“

S Lukášem proberete všechny typy zbožových srovnávačů a nenechá vás na holičkách ani s nastavením dalších nástrojů.

Specializace: Zbožové srovnávače, Google Ads, Sklik

Magda

copywriting

Magda je jako správná copywriterka trošku asociál, moc toho nenamluví, ale při psaní je občas nezastavitelná. U ní doma najdete kytky, zavařeniny, trekové boty a přes hromadu knížek vás bedlivě sledují dva páry psích očí. Její krédo: „Chci, aby texty na webu byly přínosné, pravopisně správné a čtení nebyla jen povinnost, ale taky radost.“ Magda si psaní zkrátka umí vychutnat (proto psala pro Rohlík) a my jsme rádi, že teď píše pro nás.

Magda je připravena nažhavit klávesnici a dát Vašim textům šťávu.

Specializace: texty všeho druhu

Michal K.

Michal

Google ads a sklik

Michal, druhý v pořadí, vidí z okna na Lysou horu. Pro méně zdatné zeměpisce prozradíme, že je z Moravy a patnáct let pracoval v automobilovém průmyslu. U nás si tyká s PPC kampaněmi na Googlu či Skliku a rád prohlašuje: „PPCčka buď miluješ nebo nesnášíš.“ Podle výsledků vidno, že se Michal zamiloval správně. Když nesedí za počítačem, můžete ho potkat na kole, baseballu nebo se šroubovákem v ruce.

Michal projde vaše kampaně s maximální péčí od A do Z.

Specializace: Google Ads, Sklik

Veronika

Veronika

Google Ads a sklik

Na Verču osobně narazíte v Beskydech. Nejčastěji trekuje s batohem na zádech a synkem po boku. V létě vytáhne kolo nebo plavky a jako správná „robka“ stojí ráda u plotny. Recept na kečup zatím nedodala, ale recept na fungující kampaně má.

Veronika ovládá Google Ads a Sklik. Také pro vás pravidelně vytváří posty na sociálních sítích.

Specializace: Google Ads, Sklik, obsah, sociální sítě

Tereza

Tereza

Google ads a sklik

Benjamínek Terka žila 4 roky v Anglii, kde nejen studovala a pilovala angličtinu, ale především objevila své zalíbení v online reklamě. Když zrovna nevenčí svého čtyřnohého závisláka, peče nebo dává nohu za krk (cvičí jógu). PPCčka jí vyhovují, protože: „Mám ráda všechno zorganizované a do detailu naplánované“.

Tereza a PPC kampaně jsou zkrátka nerozlučná dvojka. Uvidíte sami.

Specializace: Google Ads, Sklik

Nikola

Nikola

Google Ads a sklik

Bývalé motorkářce Nikole by se po přestěhování na konec světa (Jeseníky) šikl spíš sněžný skútr. Kromě marketingu miluje lezení po skalách, severské krimi a náušnice. Zatím jí v uších svítí 9 a ani zdaleka nekončí. Chová několik zvířat, která si vybírá podle jediného kritéria – nikdo je v útulku nechce.

Nikča se našla v marketingových strategiích, píše výborné články a umí PPC kampaně. Podtrženo, sečteno: my ji bereme všema deseti.

Specializace: Google Ads, Sklik, obsah, strategie

Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50