Představení týmu MarketingPPC

Filip Hvízdal

Filip Hvízdal

Zakladatel

Filip založil MarketingPPC v roce 2013, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent.

V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Mgr. Michal Ševčík

CMO

Michal spravuje marketingové kampaně v Google Ads, Skliku nebo Zbožových srovnávačích. Dále se zabývá strategickým řízením marketingových kampaní a komplexními marketingovými konzultacemi pro naše klienty.

Marketing je pro Michala povoláním i koníčkem. Je absolventem prestižního vzdělávání Digisemestr a programu PPC reklamy pro pokročilé na DigiCampu.

petr

Ing. Petr Honzík Ph.D.

IT specialista

Na VUT v Brně garantoval a přednášel v kurzech Strojové učení a Umělá inteligence, ve výzkumné činnosti se zabýval vývojem nových algoritmů používaných v dolování dat a umělé inteligenci.

Od roku 2008 vedle výuky a výzkumné činnosti začal se zakázkovým vývojem pod hlavičkou firmy ScioTech, což jej v roce 2014 přivedlo k první spolupráci s MarketingPPC. Od roku 2016 se stává jejím spolumajitelem, specializuje se na vývoj automatů pro zaměstnance i klienty.

ondra

Ing. Ondřej Hynčica

IT specialista

Stejně jako Petr, i Ondra se původně věnoval strojovému učení a umělé inteligenci na VUT. V MarketingPPC se jako programátor věnuje sběru dat, automatizaci a řízení systémů.

Díky dlouholeté zkušenosti z této oblasti dokáže vyvinout měření a bezdrátový sběr libovolných dat (např. ze skladů, firemního provozu, kamionů, …) včetně jejich následného zpracování, interpretace a predikce vývoje.

Helena

Facebook a instagram

Helena patří mezi nejzkušenější členy týmu, v MarketingPPC pracuje od roku 2016. Vedle nastavení a správy kampaní řeší i odborné konzultace.

Protože se věnuje denně pouze Facebook a Instagram reklamám, patří mezi přední odborníky na tuto formu propagace.

Anička

e-mail marketing a ppc

Anička má široký záběr, v on-line marketingu si umí poradit téměř s každou formou propagace.

Nejraději se věnuje e-mail marketingu, kdy dokáže pokrýt celý proces od technického nastavení e-mailových programů až po tvorbu šablon a správu kvalitních e-mailových kampaní. 

Kamila

školení a obsah

Ne každý má tu odvahu předstoupit před živé publikum nebo udělat on-line webinář. Kamila umí udělat výborné školení a srozumitelnou formou vysvětlit PPC marketing začátečníkům i pokročilým.

Vedle toho píše pravidelně články na blog a vytváří obsah pro náš newsletter.

Honza

google ads a sklik

Honza dříve pracoval jako stavbyvedoucí. S jeho příchodem do MarketingPPC nám došlo, jak moc se u tvorby PPC kampaní hodí technické vzdělání.

Vedle výborných organizačních schopností si do MarketingPPC přinesl i vynikající logické myšlení a jeho klienti se mohou spolehnout na to, že jím nastavené kampaně budou vždy na pevných základech.