Utrácíte přes 50.000 Kč měsíčně?
Pro větší firmy nabízíme CSS program za 500 Kč/měsíc nebo 5 000 Kč/rok
Pro všechny malé e-shopy v ČR a SR nabízíme CSS program minimálně na dva roky zcela zdarma. Nemusíte být naším klientem a máte možnost kdykoliv přejít k jinému CSS poskytovateli.
CSS program umožňuje získat kliknutí v kampaních Google Nákupy (vč. Performace Max) s až 20% slevou. Velké e-shopy CSS využívají, tak proč byste vy měli platit více?
Proces přechodu je velmi jednoduchý, stačí potvrdit žádost v Merchant Centru nebo založit nové Merchant Center. Rádi s přechodem pomůžeme a zodpovíme případné dotazy.
Pro větší firmy nabízíme CSS program za 500 Kč/měsíc nebo 5 000 Kč/rok
CSS (Comparison Shopping Services) program vznikl v reakci na pokutu od EU pro Google, kdy byl Google nucen zpřístupnit reklamy Google Nákupy i jiným srovnávačům. V praxi mají tyto konkurenční srovnávače marži až 20 % a je na nich, jak s ní naloží.
Byť většina programů tuto marži ponechává v plné výši inzerentům, zpravidla si za využití jejich srovnávače účtuje nějaký měsíční paušál (nejčastěji 1.000 – 2.500 Kč viz např. CSS od Heureka). Pro malé e-shopy, které levnější kliknutí potřebují daleko více než velké e-shopy s milionovými obraty, tak paradoxně bývají CSS programy nedostupným luxusem.
Protože jsme vznikli jako malá firma, která mnoho let sloužila zejména malým inzerentům, rozhodli jsme se menším firmám vyjít vstříc a e-shopům, které na Google Nákupy vynakládají do 50.000 Kč měsíčně, nabízíme nyní účast v našem CSS programu v rámci ČR a SR zcela zdarma. Tuto cenu garantujeme minimálně na dva roky používání CSS programu.
Stačí, když nám řeknete ID svého účtu Merchant Center. Pošleme vám žádost o přechod, kterou ve svém Merchant Centru pomocí dvou kliknutí schválíte.
Na svých kampaních Google Nákupy přechod na nové CSS nijak nepoznáte, kampaně se nepozastaví ani se jejich doručování nepřeruší.
Pokud nebude cokoliv fungovat jak by mělo, rádi poradíme či pomůžeme. Zároveň platí, že můžete kdykoliv v budoucnu naše CSS vyměnit za jiné.
…jsme na vaší straně. Cílem firem, které provozují reklamní systémy, je získat od inzerentů co nejvíce peněz. Vaším cílem je mít efektivní reklamu naopak za co nejméně peněz. Jak neplatit za Google Nákupy více, než je potřeba? Požádejte o CSS program od MarketingPPC.
Ano, pro menší e-shopy (útrata na Google Nákupy do 50.000 Kč/měs.) je naše CSS zcela zdarma. Sami jsme vyrostli zejména díky přízni malých klientů a rádi se za to odvděčíme.
Proč by měly mít až o 20% nižší ceny za kliknutí jen velké e-shopy, jak má v takovém prostředí menší e-shop vůbec šanci provozovat kampaně se ziskem?
Pro klid duše tímto prohlašujeme, že cenu nula korun měsíčně všem malým e-shopům garantujeme minimálně na první dva roky používání našeho CSS programu.
Zatím nemáme v úmyslu program zpoplatňovat ani za dva roky, nicméně i kdyby se tak stalo, máte vždy možnost odejít k jinému CSS poskytovateli (vč. možnosti vrátit se pod Google CSS).
Žádný důkaz nepotřebujeme, stačí nám vaše potvrzení, že v Google Nákupech utrácíte do 50.000 Kč měsíčně.
To vůbec nevadí, i v tomto případě můžete přejít pod nás. Každý inzerent má právo kdykoliv CSS program změnit.
Jakmile se přechod pod naše CSS potvrdí, můžete původní CSS program přestat používat.
Zařazení do CSS programu má svá pravidla (počet klientů pro danou zemi) a v současné době je splňujeme pouze pro ČR a SR.
Performance Max používá Merchant Center pro zobrazování reklam Google Nákupy i pro dynamický remarketing. Pokud se převede Merchant Center na naše CSS, uplatní se sleva až 20 % i na ty Google Nákupy, které se zobrazují díky kampani Performance Max.
Pokud máte e-shop, který obsluhuje více zemí a všechny tyto země jsou na stejné doméně, bude potřeba mít oddělené Merchant Center čistě jen pro ČR/SR. V opačném případě by se reklamy pro ostatní země mohly zastavit. Nebojte se ozvat, se založením Merchant Centra rádi pomůžeme, nezabere to déle než hodinu.
Pokud máte pro každou zemi vlastní doménu, pak je to snadné, pod naše CSS převedete pouze český nebo slovenský e-shop.
Platí, že všechny MCC podúčty v jednom MCA musejí používat stejný CSS program.
Je tedy možné převést MCA jako celek nebo převést jen vybrané účty, které se při převodu z MCA odpojí.
Můžete požádat jakékoliv jiné CSS o přechod k němu. V takovém případě tento CSS poskytovatel pošle žádost o přechod pod něj a vy ji ve svém Merchant Center schválíte.
Pokud se budete chtít vrátit k CSS od Google, pak jediná možnost je založit nový účet Merchant Center.
Ano, je to možné. Např. si můžete ponechat své stávající Merchant Center např. na CSS od Google a vedle toho pro stejnou doménu založit Merchant Center pro naše CSS.
Neznamená to, že by se potom mohl jeden produkt zobrazit v Google Nákupech dvakrát, ale mohou se zobrazit navíc reklamy na související produkty (viz https://support.google.com/merchants/answer/7558973?hl=cs).
Nikoliv, můžete se rozhodnout využít naše CSS, aniž byste nám dali přístup k vašim Google kampaním nebo ke statistikám. Pokud se sami nerozhodnete poskytnout nám více informací, uvidíme pouze počty produktů, které přes naše CSS inzerujete.
Pokud jste menší agentura nebo freelancer a nemáte vlastní CSS program, můžete pro své klienty využívat naše CSS za stejných podmínek, jako kdokoliv jiný – tedy pro menší e-shopy minimálně na 2 roky zdarma.
Na základě antimonopolního rozhodnutí EU byl Google přinucen pustit do Google Nákupů i konkurenční srovnávače zboží.
Aby tyto srovnávače měly šanci soutěžit s Google, stačí jim o 20% nižší nabídka než nabídka od Google. Jinak řečeno nabídka 8 Kč přes naše CSS má stejnou hodnotu, jako nabídka 10 Kč od Google.
Kolik v praxi zaplatíte za kliknutí (a jak velká bude „sleva“) záleží na počtu konkurentů, jak vysoké nabídky má konkurence a kolik z nich používá jiné CSS než Google.
Sleva 20% je tedy maximální možná, v praxi bude nižší. Jisté ovšem je, že inzerenti na CSS od Google jsou vždy v nevýhodě oproti inzerentům od jiného CSS poskytovatele.
Ano, po přechod na náš CSS program poběží nadále dynamický remarketing i neplacené záznamy.
Postaráme se o vás, i když je služba zdarma. Pokud by něco nefungovalo jak má nebo jste potřebovali poradit, můžete kdykoliv napsat našemu CSS expertovi Filipovi na filip@marketingppc.cz
Umíme toho daleko více, než jen výhodný CSS program. O váš on-line marketing se můžeme postarat komplexně.
Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů.
V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal přes 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly devět PPC specialistů a spolupodílel se na několika nástrojích na správu PPC.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Advertisement". |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
elementor | never | This cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_dc_gtm_UA-43570405-1 | 1 minute | No description |
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |
_ga_BLVN9GP0DJ | 2 years | No description |
_gcl_au | 3 months | This cookie is used by Google Analytics to understand user interaction with the website. |
_gid | 1 day | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the website is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages visted in an anonymous form. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minutes | No description |
_hjFirstSeen | 30 minutes | This is set by Hotjar to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether this was the first time Hotjar saw this user. It is used by Recording filters to identify new user sessions. |
_hjid | 1 year | This cookie is set by Hotjar. This cookie is set when the customer first lands on a page with the Hotjar script. It is used to persist the random user ID, unique to that site on the browser. This ensures that behavior in subsequent visits to the same site will be attributed to the same user ID. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minutes | No description |
_hjTLDTest | session | No description |
AMP_TOKEN | This cookie is set by Google Analytics - This cookie contains a token that can be used to retrieve a Client ID from AMP Client ID service. Other possible values indicate opt-out, inflight request or an error retrieving a Client ID from AMP Client ID service. | |
sid | 1 month | This cookie is very common and is used for session state management. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to deliver advertisement when they are on Facebook or a digital platform powered by Facebook advertising after visiting this website. |
AnalyticsSyncHistory | 1 month | No description |
bcookie | 2 years | LinkedIn sets this cookie from LinkedIn share buttons and ad tags to recognize browser ID. |
bscookie | 2 years | LinkedIn sets this cookie to store performed actions on the website. |
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin. |
lang | session | LinkedIn sets this cookie to remember a user's language setting. |
li_gc | 2 years | No description |
lidc | 1 day | LinkedIn sets the lidc cookie to facilitate data center selection. |
NID | 6 months | This cookie is used to a profile based on user's interest and display personalized ads to the users. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
UserMatchHistory | 1 month | LinkedIn sets this cookie for LinkedIn Ads ID syncing. |
Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.
Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.