CSS program pro Google Nákupy

CSS program přinese kliknutí v Google Nákupech se slevou až 20%. V ČR pro malé inzerenty (do 50.000 Kč/měs.) a pro všechny naše klienty bez ohledu na velikost zcela zdarma.

CSS program od MarketingPPC

Zdarma a nezávazně

Pro všechny malé e-shopy nabízíme v ČR CSS program minimálně na dva roky zcela zdarma. Nemusíte být naším klientem a máte možnost kdykoliv přejít k jinému CSS poskytovateli.

Kliknutí až o 20% levněji

CSS program umožňuje získat kliknutí v kampaních Google Nákupy (vč. Performace Max) s až 20% slevou. Velké e-shopy CSS využívají, tak proč byste vy měli platit více?

Jednoduchý přechod

Proces přechodu je velmi jednoduchý, stačí potvrdit žádost v Merchant Centru nebo založit nové Merchant Center. Rádi s přechodem pomůžeme a zodpovíme případné dotazy.

CSS program od 1590 Kč zdarma

CSS (Comparison Shopping Services) program vznikl v reakci na pokutu od EU pro Google, kdy byl Google nucen zpřístupnit reklamy Google Nákupy i jiným srovnávačům.  V praxi mají tyto konkurenční srovnávače marži až 20% a je na nich, jak s ní naloží.

Byť většina programů tuto marži ponechává v plné výši inzerentům, zpravidla si za využití jejich srovnávače účtuje nějaký měsíční paušál (nejčastěji 1.500 – 2.500 Kč). Pro malé e-shopy, které levnější kliknutí potřebují daleko více než velké e-shopy s milionovými obraty, tak paradoxně bývají CSS programy nedostupným luxusem.

Protože jsme vznikli jako malá firma, která mnoho let sloužila zejména malým inzerentům, rozhodli jsme se menším firmám vyjít vstříc a e-shopům, které na Google Nákupy vynakládají do 50.000 Kč měsíčně, nabízíme účast v našem CSS programu v rámci ČR zcela zdarma. Tuto cenu garantujeme minimálně na dva roky používání CSS programu.

Proč je snadné přejít na naše CSS?

Přechod na dvě kliknutí

Stačí, když nám řeknete ID svého účtu Merchant Center. Pošleme vám žádost o přechod, kterou ve svém Merchant Centru pomocí dvou kliknutí schválíte.

Kampaně se nezastaví

Na svých kampaních Google Nákupy přechod na nové CSS nijak nepoznáte, kampaně se nepozastaví ani se jejich doručování nepřeruší.

V nesnázích pomůžeme

Pokud nebude cokoliv fungovat jak by mělo, rádi poradíme či pomůžeme. Zároveň platí, že můžete kdykoliv v budoucnu naše CSS vyměnit za jiné.

Ať už jste začínající e-shop nebo zaběhlá větší firma...

…jsme na vaší straně. Cílem firem, které provozují reklamní systémy, je získat od inzerentů co nejvíce peněz. Vaším cílem je mít efektivní reklamu naopak za co nejméně peněz. Jak neplatit za Google Nákupy více, než je potřeba? Požádejte o CSS program od MarketingPPC.

Často kladené dotazy

Ano, pro menší e-shopy (útrata na Google Nákupy do 50.000 Kč/měs.) je naše CSS zcela zdarma. Sami jsme vyrostli zejména díky přízni malých klientů a rádi se za to odvděčíme.

Proč by měly mít až o 20% nižší ceny za kliknutí jen velké e-shopy, jak má v takovém prostředí menší e-shop vůbec šanci provozovat kampaně se ziskem?

Pro klid duše tímto prohlašujeme, že cenu nula korun měsíčně všem malým e-shopům garantujeme minimálně na první dva roky používání našeho CSS programu.

Zatím nemáme v úmyslu program zpoplatňovat ani za dva roky, nicméně i kdyby se tak stalo, máte vždy možnost odejít k jinému CSS poskytovateli (vč. možnosti vrátit se pod Google CSS).

Žádný důkaz nepotřebujeme, stačí nám vaše potvrzení, že v Google Nákupech utrácíte do 50.000 Kč měsíčně.

Zařazení do CSS programu má svá pravidla a v současné době je splňujeme pouze pro ČR. V budoucnu plánujeme i CSS pro Slovensko, pokud jste slovenský e-shop, můžete se nám ozvat a dáme vám vědět.

V současné době naše CSS podporuje pouze reklamy, které se zobrazují v Google Nákupech. Pokud se převede Merchant Center na naše CSS, přestane se dynamický remarketing zobrazovat.

Řešením je druhý účet Merchant Center. Jeden Merchant Center (s CSS od Google) bude připojen k dynamickému remarketingu, druhý Merchant Center (s CSS od nás) bude připojen ke kampaním Google Nákupy. S tímto vám rádi bezplatně pomůžeme.

Performance Max používá Merchant Center pro zobrazování reklam Google Nákupy i pro dynamický remarketing (ten zatím naše CSS nepodporuje). Pokud se převede Merchant Center na naše CSS, přestane se dynamický remarketing v kampani Performance Max zobrazovat.

Řešením je druhý účet Merchant Center. Jeden Merchant Center (s CSS od Google) bude připojen k dynamickému remarketingu, druhý Merchant Center (s CSS od nás) bude připojen ke kampaním Performance Max. S tímto vám rádi bezplatně pomůžeme.

Pokud máte e-shop, který obsluhuje více zemí a všechny tyto země jsou na stejné doméně, bude potřeba založit nové Merchant Center čistě jen pro ČR. V opačném případě by se reklamy pro ostatní země mohly zastavit. Nebojte se ozvat, se založením Merchant Centra rádi pomůžeme, nezabere to déle než hodinu.

Pokud máte pro každou zemi vlastní doménu, pak je to snadné, pod naše CSS převedete pouze český e-shop.

Platí, že všechny MCC podúčty v jednom MCA musejí používat stejný CSS program.

Je tedy možné převést MCA jako celek nebo převést jen vybrané účty, které se při převodu z MCA odpojí.

Můžete požádat jakékoliv jiné CSS o přechod k němu. V takovém případě tento CSS poskytovatel pošle žádost o přechod pod něj a vy ji ve svém Merchant Center schválíte.

Pokud se budete chtít vrátit k CSS od Google, pak jediná možnost je založit nový účet Merchant Center. 

 

Ano, je to možné. Např. si můžete ponechat své stávající Merchant Center např. na CSS od Google a vedle toho pro stejnou doménu založit Merchant Center pro naše CSS.

Neznamená to, že by se potom mohl jeden produkt zobrazit v Google Nákupech dvakrát, ale mohou se zobrazit navíc reklamy na související produkty (viz https://support.google.com/merchants/answer/7558973?hl=cs).

Nikoliv, můžete se rozhodnout využít naše CSS, aniž byste nám dali přístup k vašim Google kampaním nebo ke statistikám. Pokud se sami nerozhodnete poskytnout nám více informací, uvidíme pouze počty produktů, které přes naše CSS inzerujete.

Pokud jste menší agentura nebo freelancer a nemáte vlastní CSS program, můžete pro své klienty využívat naše CSS za stejných podmínek, jako kdokoliv jiný – tedy pro menší e-shopy minimálně na 2 roky zdarma.

Na základě antimonopolního rozhodnutí EU byl Google přinucen pustit do Google Nákupů i konkurenční srovnávače zboží. 

Aby tyto srovnávače měly šanci soutěžit s Google, stačí jim o 20% nižší nabídka než nabídka od Google. Jinak řečeno nabídka 8 Kč přes naše CSS má stejnou hodnotu, jako nabídka 10 Kč od Google.

Kolik v praxi zaplatíte za kliknutí (a jak velká bude „sleva“) záleží na počtu konkurentů, jak vysoké nabídky má konkurence a kolik z nich používá jiné CSS než Google.

Sleva 20% je tedy maximální možná, v praxi bude nižší. Jisté ovšem je, že inzerenti na CSS od Google jsou vždy v nevýhodě oproti inzerentům od jiného CSS poskytovatele.

Požádejte o CSS od MarketingPPC

Potřebujete komplexní marketing? Nechte to na nás.

Umíme toho daleko více, než jen PPC kampaně v Google Ads. O váš on-line marketing se postaráme komplexně.

Google Ads

Seznam Sklik

Bing Ads

Srovnávače zboží

Facebook reklama

Instagram reklama

Tiktok reklama

Pinterest reklama

LinkedIn reklama

Expanze do zahraničí

Copywriting

Webová analytika

SEO

E-mail marketing

Marketingové strategie

Umělá inteligence