Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Google Ads remarketing ve vyhledáváni – co, proč a jak

    Jakmile máte jakékoliv remarketingové publikum – seznam lidí, kteří navštívili v minulosti váš web, můžete ho použít i pro vyhledávací síť. Tedy použít jej jako další možnost cílení pro reklamy, které se zobrazují ve vyhledávači Google – textové reklamy i reklamy Google Nákupy.

  • Co umí Facebook reklama plus 13 tipů pro její úspěšné využití

    Facebook reklama umožňuje v České republice oslovit 4.9 mil dospělých. Kliknutí můžete nakupovat za směšné peníze, v některých odvětvích i za korunu. Facebook ví o svých uživatelích téměř vše, díky tomu nabízí neuvěřitelné možnosti cílení, včetně možnosti „naklonovat“ stávající zákazníky.

  • 11 triků pro Facebook reklamy, které vaše konkurence nezná

    Facebook reklamy za poslední roky prošly neuvěřitelným vývojem. Kvůli tomu rostou i nároky na inzerenty a bohužel málokdo dokáže Facebook reklamy využít naplno. Přináším vám proto tipy, jak předběhnout konkurenci. Prvních pár tipů je spíš pro začínající inzerenty, poslední naopak už vyžadují určité zkušenosti:

  • Jak nastavit Google Analytics – základní a pokročilá nastavení

    Úspěšný online marketing se bez kvalitních statistik neobejde. Zvládnutí Google Analytics vám pomůže udělat si obrázek o tom, co se na vašem webu děje. Základní a pokročilá nastavení, vysvětlení jednotlivých statistik. Toto je první ze dvou článků o Google Analytics.

  • 9 překvapivě snadných kroků pro efektivní správu Google Ads

    Kroky pro efektivní pravidelnou správu Google Ads. Kde začít a co dělat? Tyto kroky představují největší podíl práce na udržování kampaní ve vyhledávací síti. Pro běžné kampaně by vám to nemělo zabrat více než hodinu týdně.

  • Jak vytvořit reklamu na Facebooku jako profesionál

    Žádné zbytečné řeči. Rozsáhlý praktický návod, jak si poradit s největšími úskalími při přípravě úspěšné Facebook kampaně.

  • Google Ads remarketing – možná to nejlepší, co Google Ads nabízí

    Většina návštěvníků vašich stránek při první návštěvě odejde, aniž by si něco koupili nebo objednali. To ale nemusí znamenat, že je váš produkt nebo služba odradily. Proto je důležité se jim připomínat, aby se na váš web vrátili. Úžasným nástrojem je Google Ads remarketing. Co to je a jak z něj vytěžit maximum?

  • Měření Google Ads konverzí a hodnot prodejů

    Až na výjimky v Google Ads platí – pokud neměříte konverze, nemáte kontrolu nad kampaní, nejste schopni ji smysluplně vylepšovat a přicházíte o peníze. Měření konverzí vám pomůže zjistit, kolik korun kampaň stojí a jaké výsledky přináší.