fbpx
Přeskočit na obsah

Blog o online marketingu

Google Analytics
Filip Hvízdal

Google Tag Manager – základní nastavení

Prosíte svého IT technika o nasazení remarketingového kódu již několikátý týden? Máte na webu tolik značek, že už ani nevíte, kde začínají a kde končí? Nebo máte více webů a ničí vás kontrolovat každý zvlášť? Všechny

Číst dále »
cookies a zákony ilustrační obrázek
Online marketing
Filip Hvízdal

Cookies a cookie lišta z pohledu marketingu

Ačkoli povinnost majitelů webu vyrovnat se s cookies máme v ČR od roku 2022, zdaleka ne všechny weby se s tím popasovaly ideálně. Nejde jen o to, jak splnit všechny právní povinnosti. Z pohledu online

Číst dále »
Online marketing
Filip Hvízdal

Základy webdesignu: jak má vypadat web, který prodává

Jste si jisti, že nabízíte kvalitní produkt nebo službu, PPC reklamu vám nastavili profesionálové a výsledky se stejně nedostavují? Kvalitní produkt a dobře nastavená reklama jsou jen částí úspěchu. Sebelepší marketing nebude fungovat, pokud má

Číst dále »
omezeny rozpocet google
Google Ads
Filip Hvízdal

Omezený rozpočet v Google Ads kampani

Při procházení Google Ads účtů se občas setkám s tím, že u kampaní svítí hláška Omezeno rozpočtem. Spoustu uživatelů Google Ads nenapadne, že by to mohlo být špatně. Proč u kampaní s omezeným rozpočtem téměř

Číst dále »
Konec cookies
Google Analytics
Ondra Hynčica

Co znamená konec cookies a jak se s ním vyrovnat

Zprávy o konci cookies lze těžko přehlédnout. Dozvíme se především, že je to “výzva” a “příležitost” a že bychom se měli “vzdělávat” a “sledovat moderní trendy”. Relevantní informace se hledají špatně, často se objevují nepřesné

Číst dále »
Jak na Google Ads scripty
Google Ads
Michal Kartaš

Maximalizujte výkon PPC kampaní s Google Ads Skripty

Pokud spravujete více Ads účtů, určitě víte, že není problém strávit více než polovinu dne sledováním, aktualizací a optimalizací reklam. A automatická pravidla, která máte nastavena, vám práci moc neulehčí. Nedokáží zvládnout frekvenci nebo úroveň

Číst dále »
Implementace AdSense
Online marketing
Petr Honzík

Jak na implementaci TCF 2.0 pro AdSense

Tento článek je zaměřený na uživatele AdSense.  Musím něco dělat? V AdSense se objevila tato hláška: „Na jednom nebo několika vašich webech nebo v jedné či několika vašich aplikacích jsme zjistili problém s řetězcem IAB

Číst dále »
Topsellery
Google Ads
Nikola Slezáčková

Topsellery: Využíváte naplno jejich potenciál?

Vnímáte topseller jako produkt na vašem e-shopu, který je sám o sobě tak dobrý, že nepotřebuje žádnou speciální pozornost? Můžete k němu tak přistoupit a „nechat jej žít svým životem“. Tím mu ale ubíráte možný

Číst dále »
LinkedIn
Online marketing
Kamila Hájková

LinkedIn a B2B: Jak vybudovat úspěšné obchodní vztahy

V dnešní digitální éře jsou sociální sítě téměř pro každé podnikání povinnost. Platí to také pro firmy, které se zaměřují na B2B (business-to-business) segment. Právě pro ně je LinkedIn jako přední profesionální síť zásadním nástrojem

Číst dále »
Google Ads
Michal Kartaš

Google Ads bidovací strategie

Pokud používáte k propagaci své reklamy systém Google Ads, tak jste zajisté někdy přemýšleli nad strategií nabídek, které nabízí. Manuální, automatizovaná nebo snad chytrá strategie? Důležité rozhodnutí, které ovlivní výsledky vaších kampaní. Pomocí manuálních nabídek

Číst dále »
google analytics 4
Google Analytics
Filip Hvízdal

Jak nastavit Google Analytics 4

Google Analytics 4 (dále v textu většinou jen GA4) je nejnovější verzí oblíbeného bezplatného analytického nástroje od Google, který slouží k získávání statistických dat o návštěvnosti webových stránek. V článku se podíváme nejprve na založení

Číst dále »
GEO
Online marketing
Kamila Hájková

GEO: nová éra SEO optimalizace pro vyhledávače

Pokud chcete být na internetu vidět, optimalizaci pro vyhledávače (SEO) jistě v nějaké míře řešíte. Tím, že vaše webové stránky a obsah ladíte, zvyšujete svoji viditelnost na stránkách s výsledky vyhledávání (SERP), roste vám organická

Číst dále »
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50