Blog o online marketingu

Swot analýza
Online marketing
MarketingPPC

Jak využít SWOT analýzu pro růst vaší firmy

SWOT analýza je skvělý nástroj pro strategické plánování, který umožňuje firmám komplexní pohled na jejich podnikání a pomáhá najít další úhly pohledu. Co to je SWOT analýza SWOT analýza je technika strategického plánování, která uvádí

Číst dále »
Zákaznická péče
Online marketing
Kamila Hájková

Umění zákaznické péče

Zákaznická péče (angl. Customer Care) patří často mezi opomíjené marketingové disciplíny. Neprávem. Budování věrnosti zákazníků posiluje nejen vaši značku, ale může znamenat velkou konkurenční výhodu. Obzvláště v oborech s vysokou konkurencí (maloobchod), kdy hráči bojují

Číst dále »
Zpoplatnění Meta
Reklama Facebook
MarketingPPC

Zpoplatnění Facebooku a Instagramu: za co přesně platíme?

První informace o možném zpoplatnění využívání služeb proběhly veřejným prostorem už před nějakou dobou. Nyní skutečnost – můžeme se rozhodnout, zda využívat sociální sítě společnosti Meta nadále zdarma (s reklamami), nebo zvolit měsíční předplatné a

Číst dále »
kampaň Smart
Google Ads
MarketingPPC

Jak (ne) funguje kampaň Smart v Google Ads

Tento typ kampaně, vytvořený společností Google, je primárně určen pro malé podniky jako náhrada za klasickou vyhledávací síť.  Googlem je Smart kampaň prezentována jako ucelené řešení, kde správa stojí minimum vašeho času. Slovy Googlu: „O

Číst dále »
Úspěšná PPC reklama
Google Ads
Sylvie

Úspěšná PPC reklama krok za krokem

Placená reklama neboli PPC reklama (z angl. Pay-Per-Click) je moderní způsob digitální reklamy, kde platíte pouze za reálná kliknutí na vaši reklamu. Pokud se chystáte vstoupit do světa PPC, je důležité mít na paměti několik

Číst dále »
Metriky GA4
Google Analytics
Petra

Základní přehledy v GA4

Google nám představil nové Google Analytics 4 a spolu s tím ukončil fungování původních Universal Analytics. Určitě jste přechod a implementaci zvládli a nyní hledáte několik základních přehledů, na které jste byli v Universal Analytics

Číst dále »
Co je to GSC
Google Ads
Michal Kartaš

Co je Google Search Console a proč ji využívat?

Pokud jste majitelé e-shopu nebo provozujete nějaký web, možná vás napadla otázka, jak si stojíte ve výsledcích vyhledávání na Googlu. Jestliže ano, pokusíme se vám odhalit tajemství silného nástroje, který odpovídá například na to, jak

Číst dále »
Úspěch u zákazníků
Online marketing
Anička Šídová

Úspěch u zákazníků: Na čem opravdu záleží?

Spokojení zákazníci jsou nezbytným předpokladem pro úspěch každého podnikání. Proto je důležité vědět nejen to, jak spokojené zákazníky získat a udržet, ale také jak takovou spokojenost měřit. Připravili jsme pro vás seznam několika klíčových faktorů,

Číst dále »