Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Kompletní návod pro nastavení kampaně Google Nákupy

    Oproti jiným kampaním, které se zobrazují ve vyhledávací síti, je samotná tvorba kampaně celkem snadná. Nicméně i tady na nás čeká řada nástrah, které snadno způsobí, že kampaně nebudou fungovat ideálně. Na co si dát pozor a jak kampaně správně nastavit?

  • Jak nastavit Google Merchant Center

    Nastavení Google Merchant Center může být pro začínající inzerenty trochu odrazující, takže se na ně podíváme v několika krocích.

  • Přidejte si do Google Ads sloupeček Zisk

    Jakou metriku sledujete u svého Google Ads účtu? PNO, CPA nebo CPC? A k tomu cenu nebo obrat? My používáme sloupeček Zisk. Pojďme si ukázat, jak jej do Google Ads přidat!

  • 8 omylů a mýtů v online marketingu

    Mezi podnikateli koluje řada mýtů o tom, jak online marketing funguje a co by měli nebo neměli dělat. Podíváme se na 8 nejčastějších.

  • Google Ads průměrná pozice končí – co s tím

    Ke 30.9.2019 nám Google sebere průměrnou pozici u kampaní ve vyhledávací síti. Pro mnohé z nás důležitá metrika. Pro některé z nás jedna z nejdůležitějších. Proč tato metrika zmizí a jak se s tím vyrovnat?

  • Dynamické reklamy ve vyhledávání DSA

    Dynamické reklamy ve vyhledávání mohou zejména (ale nejen) e-shopům usnadnit život při provozu Google Ads kampaní. Nicméně nehodí se vždy a je potřeba vědět, na co si dát pozor.

  • Google Ads remarketing ve vyhledáváni – co, proč a jak

    Jakmile máte jakékoliv remarketingové publikum – seznam lidí, kteří navštívili v minulosti váš web, můžete ho použít i pro vyhledávací síť. Tedy použít jej jako další možnost cílení pro reklamy, které se zobrazují ve vyhledávači Google – textové reklamy i reklamy Google Nákupy.

  • Co umí Facebook reklama plus 13 tipů pro její úspěšné využití

    Facebook reklama umožňuje v České republice oslovit 4.9 mil dospělých. Kliknutí můžete nakupovat za směšné peníze, v některých odvětvích i za korunu. Facebook ví o svých uživatelích téměř vše, díky tomu nabízí neuvěřitelné možnosti cílení, včetně možnosti „naklonovat“ stávající zákazníky.