Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • 8 omylů a mýtů v online marketingu

    Mezi podnikateli koluje řada mýtů o tom, jak online marketing funguje a co by měli nebo neměli dělat. Podíváme se na 8 nejčastějších.

  • Google Ads průměrná pozice končí – co s tím

    Ke 30.9.2019 nám Google sebere průměrnou pozici u kampaní ve vyhledávací síti. Pro mnohé z nás důležitá metrika. Pro některé z nás jedna z nejdůležitějších. Proč tato metrika zmizí a jak se s tím vyrovnat?

  • Dynamické reklamy ve vyhledávání

    Dynamické reklamy ve vyhledávání mohou zejména (ale nejen) e-shopům usnadnit život při provozu Google Ads kampaní. Nicméně nehodí se vždy a je potřeba vědět, na co si dát pozor.

  • Google Ads remarketing ve vyhledáváni – co, proč a jak

    Jakmile máte jakékoliv remarketingové publikum – seznam lidí, kteří navštívili v minulosti váš web, můžete ho použít i pro vyhledávací síť. Tedy použít jej jako další možnost cílení pro reklamy, které se zobrazují ve vyhledávači Google – textové reklamy i reklamy Google Nákupy.

  • Co umí Facebook reklama plus 13 tipů pro její úspěšné využití

    Facebook reklama umožňuje v České republice oslovit 4.9 mil dospělých. Kliknutí můžete nakupovat za směšné peníze, v některých odvětvích i za korunu. Facebook ví o svých uživatelích téměř vše, díky tomu nabízí neuvěřitelné možnosti cílení, včetně možnosti „naklonovat“ stávající zákazníky.

  • 11 triků pro Facebook reklamy, které vaše konkurence nezná

    Facebook reklamy za poslední roky prošly neuvěřitelným vývojem. Kvůli tomu rostou i nároky na inzerenty a bohužel málokdo dokáže Facebook reklamy využít naplno. Přináším vám proto tipy, jak předběhnout konkurenci. Prvních pár tipů je spíš pro začínající inzerenty, poslední naopak už vyžadují určité zkušenosti:

  • Jak nastavit Google Analytics – základní a pokročilá nastavení

    Úspěšný online marketing se bez kvalitních statistik neobejde. Zvládnutí Google Analytics vám pomůže udělat si obrázek o tom, co se na vašem webu děje. Základní a pokročilá nastavení, vysvětlení jednotlivých statistik. Toto je první ze dvou článků o Google Analytics.

  • 9 překvapivě snadných kroků pro efektivní správu Google Ads

    Kroky pro efektivní pravidelnou správu Google Ads. Kde začít a co dělat? Tyto kroky představují největší podíl práce na udržování kampaní ve vyhledávací síti. Pro běžné kampaně by vám to nemělo zabrat více než hodinu týdně.