Blog o PPC marketingu

Váš e-mail bude použit pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete. Ochrana osobních údajů.

Google Ads
Kamila Hájková

Google Ads pro začátečníky: shoda klíčových slov

Klíčová slova jsou jednou z nejčastějších oblastí, kde se chybuje. Ať už nepochopením jejich shod či nesprávném použití, faktem zůstává, že klíčová slova dokáží doslova vyluxovat vaši peněženku – a bez užitku. S klíčovými slovy

Číst dále »
srovnavace zbozi
Online marketing
Kamila Hájková

Srovnávače zboží – výhodný marketingový kanál pro e-shopy?

Přiveďte nové zákazníky do svého e-shopu pomocí jednoho z nejvýhodnějších kanálů online marketingu. Srovnávače zboží se staly během několika posledních let velmi důležitým prodejním kanálem pro internetové obchody.  V případě správného nastavení jsou srovnávače zbožím jednou

Číst dále »
Jak si zkontrolovat Google Ads
Google Ads
Kamila Hájková

Jak si zkontrolovat Google Ads kampaně

Chcete si sami zkontrolovat kampaně v Google Ads? V tomto článku jsme vypíchli nejdůležitější metriky, u kterých nesprávné nastavení stojí zbytečné peníze. U některých kampaní stačí doslova 10 minut práce na snížení nákladů i o

Číst dále »
Než začnete s PPC reklamou
Online marketing
Kamila Hájková

6 tipů, než začnete s PPC reklamou

PPC reklama je oblíbená především rychlostí výsledků – dnes nastavíte reklamy a prakticky hned vidíte – v případě e-shopu – první objednávky. Než se do placené reklamy pustíte, sepsali jsme pro vás pár doporučení a tipů,

Číst dále »
článek o vyloučení obsahu v obsahové síti
Google Ads
Filip Hvízdal

Vyloučení obsahu v obsahové síti Google Ads

U reklam v obsahové síti se snadno může stát, že se budou zobrazovat i na stránkách s nevhodným obsahem. Zobrazovat nabídku dovolené u zpráv o letecké katastrofě? Reklama na mateřskou školku u článku o domácím

Číst dále »