Blog o PPC marketingu

Váš e-mail bude použit pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete. Ochrana osobních údajů.

dynamicky remarketing
Google Ads
Filip Hvizdal

Co je to dynamický remarketing

Jak funguje dynamický remarketing Představte si, že máte obchod s notebooky. Každý den přijde do prodejny 100 lidí. Jeden z nich ví zcela přesně, jaký notebook chce, a bez velkého přemýšlení jej i koupí. Jeden

Číst dále »
strategie google nabídek (1)
Google Ads
Filip Hvizdal

Přehled strategií nabídek v Google Ads

Výběr správné strategie nabídek v nastavení Google Ads kampaně nabídek může hrát velkou roli při snížení (nebo zvýšení) nákladů na Google Ads. Jak neplatit více, než je potřeba, kvůli nevhodně zvolené strategii? Možné strategie nabídek

Číst dále »
nadpis google reklamy
Google Ads
Filip Hvizdal

11 tipů, jak upoutat nadpisem Google Ads reklamy

Dobře napsaný nadpis reklamy je klíčem k přilákání pozornosti ve všech oblastech marketingu. Nadpis je první věc, kterou potenciální zákazník vidí. Na jeho základě se v milisekundách rozhoduje, zda ho naše nabídka zajímá, nebo ji

Číst dále »
google merchant center
Google Ads
Filip Hvizdal

Jak nastavit Google Merchant Center

Nastavení Merchant Center může být pro začínající inzerenty trochu odrazující, takže se na ně podíváme v několika krocích. Co je to Google Merchant Center XML feed a další zdroje dat Ověření a nárokování webových stránek

Číst dále »
omyly v online marketingu
PPC marketing
Filip Hvizdal

8 omylů a mýtů v online marketingu

Mezi podnikateli koluje řada mýtů o tom, jak online marketing funguje a co by měli nebo neměli dělat. Podíváme se na 8 nejčastějších. 1. Mýtus: marketing = reklama Reklama je jen jedna ze složek online

Číst dále »