Odběr novinek - newsletter

Kvalitní informace z oblasti online marketingu?

Přidejte se k 4.402 lidem, kteří čerpají informace z newsletteru od MarketingPPC

Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.

Každý měsíc posíláme jeden až dva newslettery s praktickými informacemi ze světa online marketingu.

Odhlásit se můžete kdykoliv, ale podle dosavadních statistik je 98.3% pravděpodobnost, že to nikdy neuděláte.

Double Opt-In: po vložení e-mailu Vám dorazí e-mail s žádostí o potvrzení, že jste e-mail zadali skutečně Vy.

Pokud svůj email nepotvrdíte, žádný newsletter Vám nepřijde. V Gmailu zkuste prosím zkontrolovat i složky Aktualizace a Promoakce.

Kdo pro Vás newsletter připravuje

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc

Kamila se k marketingu dostala jako slepý k houslím, a to téměř doslova – pracovala (mimo jiné) jako personalistka ve Filharmonii Brno. Všechny dosavadní zkušenosti zúročila v MarketingPPC, kde se od začátku ujala příspěvků na sociální sítě, e-mailingu a psaní článků na firemní blog.

Když ji oslovil Filip s nabídkou webinářů, sice chvíli váhala, ale adrenalin z živého vysílání převážil. Nyní kromě svých PPC klientů pro vás připravuje pravidelnou dávku informací ať už v podobě webinářů nebo soukromých školení klientů.

Ing. Kamila Illy Hájková

content specialist, Marketingppc