Kvalitní informace z oblasti online marketingu?
Přidejte se k 2.155 lidem, kteří čerpají informace z newsletteru od MarketingPPC
Přidejte se k 2.155 lidem, kteří čerpají informace z newsletteru od MarketingPPC
Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.
Každý měsíc posíláme jeden až dva newslettery s praktickými informacemi ze světa online marketingu.
Odhlásit se můžete kdykoliv, ale podle dosavadních statistik je 98.3% pravděpodobnost, že to nikdy neuděláte.
Double Opt-In: po vložení e-mailu Vám dorazí e-mail s žádostí o potvrzení, že jste e-mail zadali skutečně Vy.
Pokud svůj email nepotvrdíte, žádný newsletter Vám nepřijde. V Gmailu zkuste prosím zkontrolovat i složky Aktualizace a Promoakce.
Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.
V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.
2,013 uživatelů již odebírá kvalitní novinky z oblasti online marketingu.
Váš e-mail bude použit pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete. Ochrana osobních údajů