Jedná se o obsahovou síť společnosti Facebook. Tato platforma umožňuje zobrazení vašich reklam mimo Facebook. Ve většině případů se zobrazuje v různých bezplatných mobilních hrách a jiných aplikací třetích stran.
Bohužel kampaně tohoto typu bývají velice neefektivní, a to hned z několika důvodů:
Kvalita umístění
S největší pravděpodobností se reklama zobrazí v obsahu, který vůbec nesouvisí s vaším produktem nebo službou. Typický příklad je zobrazení v bezplatné mobilní hře, kdy uživatele během hraní reklama vyruší a naštve. Tudíž nesplnila svůj účel a v člověku vyvolala negativní emoci. Nezřídka se stává, že reklama bývá nahlášena.
Náklady
Díky častému nerelevantnímu umístění se v mnoha případech jedná o kliknutí „omylem“ a to logicky vede k vysokým nákladům s nulovými nebo minimálními konverzemi.
Kontrola nad umístěním
V minulosti nebylo možné zjistit, kde všude se reklama zobrazila. To se změnilo až v roce 2018, kdy společnost Facebook zpřístupnila přehled umístění, kde se reklamy zobrazily. Což lze vnímat jako pozitivum, nicméně je to pouze chabá útěcha. Ruční kontrola nad umístěním a vytváření seznamů, kde se zobrazovat nechcete, zabere dost času, který se vám nevrátí.
Zjednodušeně řečeno, tato služba se k výkonnostnímu marketingu nehodí a doporučujeme ve Správci reklam v sekci Umístění tuto službu vypnout.