fbpx
Přeskočit na obsah

Záznamy webinářů o on-line marketingu

Proběhlé webináře ze série Online marketing masterclass v roce 2022/2023:

  1. Úvod do online marketingu – záznam zde
  2. Jak si stanovit marketingovou strategii – záznam zde
  3. Neplacené příspěvky na sociálních sítích – záznam zde
  4. Jak měřit výsledky v online marketingu – záznam zde
  5. Placené příspěvky na sociálních sítích – záznam zde
  6. Přehled kampaní Google Ads a Sklik – záznam zde
  7. Srovnávače zboží a XML feedy – záznam zde
  8. Základy SEO, které můžete sami ihned aplikovat – záznam zde
  9. Jak správně vybrat, co na e-shopu prodávat – záznam zde
  10. Budování značky – záznam zde
  11. Propagace služeb a péče o stávající zákazníky – záznam zde
  12. Praktické nástroje pro online marketing – záznam zde
  13. Jak prodávat pomocí obsahu: základy copywritingu – záznam zde
  14. Základy e-mail marketingu – záznam zde
  15. Hromadné úpravy PPC kampaní vč. Google API a Google Ads skriptu – záznam zde
  16. Jak začít podnikat na internetu – záznam zde

Od podzimu 2022 jsme představili sérii webinářů s názvem Online marketing Masterclass, kde vás postupně provedeme online marketingem od základů až po pokročilejší témata.

Je určena všem, kteří se chtějí vzdělat v oblasti online marketingu a zajímá je tento obor v celé šíři. Těšit se tak můžete nejen na placenou reklamu napříč systémy jako Google či Facebook, pobavíme se také o dalších možnostech,  které online svět nabízí. Dvě setkání na jaře věnujeme specifickým tématům jako skripty či API.

V roce 2024 pro vás připravujeme další webináře. Tentokrát se zaměříme na praxi a konkrétní témata se dozvíte v newsletteru, zde nebo na sociálních sítích. 

Kdo webináře vede

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc

Kamila se k marketingu dostala jako slepý k houslím, a to téměř doslova – pracovala (mimo jiné) jako personalistka ve Filharmonii Brno. Všechny dosavadní zkušenosti zúročila v MarketingPPC, kde se od začátku ujala příspěvků na sociální sítě, e-mailingu a psaní článků na firemní blog.

Když ji oslovil Filip s nabídkou webinářů, sice chvíli váhala, ale adrenalin z živého vysílání převážil. Nyní kromě svých PPC klientů pro vás připravuje pravidelnou dávku informací ať už v podobě webinářů nebo soukromých školení klientů.

Ing. Kamila Illy Hájková

content specialist, Marketingppc

Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50