Webináře a jejich záznamy

Všechny webináře jsou on-line

Vzdělávejte se z pohodlí svého domova nebo kanceláře. Místo konání webinářů je obrazovka Vašeho počítače.

Plánované živé webináře

Jak používat remarketing - 12.8. v 17:30

Možnosti remarketingu a retargetingu v Google Ads, Sklik a Facebook/Instagram reklamách. Přehled strategií, tvorba publik. Možnosti pokročilejších strategií v remarketingu. Jak správně pracovat s remarketingovými publiky.

Google Analytics pro e-shop​​

Praktický webinář, ve kterém se v Google Analytics podíváme na užitečné přehledy pro e-shopy. Segmenty, dimenze, metriky, filtry a další užitečné nástroje. Tvorba přehledných reportů v Google Data studiu.

Ohlasy účastníků

Informace určitě nebyly povrchní. Webinář byl co se správy kampaní týká strašně fajn. Příště bych určitě uvítala webinář na další témata - např. výběr nabídek, atd. Odnesla jsem si spoustu důležitých informací a určitě si pustím ještě i záznam pro lepší zažití všech informací. Moc děkuji za to, co děláte.
Ďakujem vám veľmi pekne a veľmi si cením vašu starostlivosť. Kurz bol veľmi prospešný a som rad, že ste ho poslali aj s možnosťou pozretia ďalej, lebo teraz sa toho nakopilo a nie je čas to pozerať. Ešte raz ďakujem a teším sa na ďalšie kurzy a taktiež ďalšie články, ktoré dlhodobo čítam a sú veľmi dobre a podrobne.​​
Děkuji za včerejší velmi zajímavý webinář. Většinu věcí jsem věděl a používám (bohužel jsem je pracně zjišťoval poslední rok, takže škoda, že webinář nebyl k dispozici dříve, ale tak to bývá). Bylo moc fajn slyšet a vidět to takto uceleně a pár věcí pro mě bylo nových nebo jsem si nebyl jistý, jak je správně využít.
Bolo to fajn ;) Uvital by som mozno dalsi webinar viac do hlbky, ale je mozne ze uz nieco take bolo, len mi to uniklo :)
Člověk se dozvěděl znovu něco nového. (např. sloupce skóre kvality u klíčových slov, zvyšování ceny za proklik pro určité město), checklist běžných činností správy. Pro začínajícího PPCčkaře užitečný webinář.
Nepřeskakovat z jednoho na druhé, udělat klidně více webinářů na dílčí témata - zdroje návštěvnosti, konverze, nastavení Facebooku... některé věci byly pro úplné začátečniky a některé zas pro hodně pokročilé. Příště trochu lépe a bude to super... jinak moc děkuji.

Kdo webináře vede

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc