fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Organická návštěvnost

Organická návštěvnost

Uživatelé internetových vyhledávačů, jako je google.cz nebo seznam.cz, mohou na váš web přijít dvěma cestami. První cesta je pomocí placené reklamy Google Ads nebo Seznam Sklik. Druhá cesta je přes neplacené výsledky vyhledávání, jinak řečeno přes organické výsledky vyhledávání.

Organická návštěvnost je tedy neplacená návštěvnost z internetových vyhledávačů. Na zvyšování počtu organických návštěv se zaměřuje celé odvětví online marketingu, které se nazývá Optimalizace pro vyhledávače nebo častěji SEO (zkratka anglického Search Engine Optimization).

Mezi nejčastější strategie, jak zvýšit organickou návštěvnost, je pravidelná tvorba kvalitního obsahu např. na firemním blogu a snaha o budování odkazů na vlastní web z jiných webů.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde se naučíte, jak oslovit firmy, překonat konkurenci a proměnit vaše B2B aktivity v profitabilní růst.

Přihlaste se na on-line webinář 17.9.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.