fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Organická návštěvnost

Organická návštěvnost

Uživatelé internetových vyhledávačů, jako je google.cz nebo seznam.cz, mohou na váš web přijít dvěma cestami. První cesta je pomocí placené reklamy Google Ads nebo Seznam Sklik. Druhá cesta je přes neplacené výsledky vyhledávání, jinak řečeno přes organické výsledky vyhledávání.

Organická návštěvnost je tedy neplacená návštěvnost z internetových vyhledávačů. Na zvyšování počtu organických návštěv se zaměřuje celé odvětví online marketingu, které se nazývá Optimalizace pro vyhledávače nebo častěji SEO (zkratka anglického Search Engine Optimization).

Mezi nejčastější strategie, jak zvýšit organickou návštěvnost, je pravidelná tvorba kvalitního obsahu např. na firemním blogu a snaha o budování odkazů na vlastní web z jiných webů.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50