fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Demand Generation

Demand Generation

Pojem Demand Generation neboli zkráceně Demand Gen lze do češtiny přeložit jako generování poptávky. Cílem je zaujmout potenciální zákazníky a zvyšovat zájem o produkty či služby, aniž by se firma nějak snažila o přímý prodej. Právě tato strategie získávání zákazníků značně odlišuje Demand Gen od ostatních.

Deman Gen přináší dlouhodobou hodnotu pro obě strany – zákazníka i firmu. Protože ve chvíli, kdy se u zákazníka objeví potřeba, můžete být s vaší nabídkou mezi prvními, o kterých bude uvažovat. Také vede k dlouhodobé loajalitě a opakovaným nákupům.

Zjednodušeně řečeno: Demand Gen je komplexní přístup k celému procesu nákupu: od osvěty, uvědomění si potřeby až po cílovou konverzi a udržení si zákazníka. 

Demand Gen jako marketingová strategie

U této strategie jsou využívány různé marketingové metody a kanály, jako je obsahový marketing, sociální média, SEO (optimalizace pro vyhledávače), emailing atp. Důraz je kladen na vytváření relevantního a cíleného obsahu, který oslovuje potřeby a problémy potenciálních zákazníků a přináší jim potřebnou hodnotu.

V současné době jsou také důležité interaktivní formáty obsahu, jako jsou průvodci, kvízy nebo webináře. Tyto formáty nejenže zaujmou potenciálního zákazníka, ale také poskytnou užitečné informace o jeho potřebách a zájmech.

Konečný výsledek není jen o zvýšení zájmu o produkty či služby, ale také o budování dlouhodobého vztahu se zákazníky a jejich následná loajalita.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50