Google Ads Editor je bezplatný nástroj, určený pro desktopy, který slouží k efektivní správě a editaci kampaní v offline režimu. Cílem je zjednodušit a zrychlit proces vytváření a správy kampaní, což je zejména užitečné pro práci s velkým objemem dat.
Výhody Google Ads Editoru
- Offline režim – za hlavní výhodu lze považovat úpravu kampaní, aniž byste byli připojeni k internetu.
- Hromadné úpravy – umožňují efektivní a rychlou úpravu s více prvky najednou. Stačí označit skupinu prvků, kterou chcete upravit. Například klíčová slova, nahrazení slov v reklamě, CPC, úpravu URL, rychlejší práce s podklady (rozšíření) reklam atp.
- Import – kampaně, které vytvoříte/upravíte v Editoru, snadno odešlete nejen do systému Google Ads, ale také Sklik a naopak.
Využití Editoru v praxi
- 1. krok – stažení nástroje. Jednoduše stáhněte z Google a nainstalujete do PC.
- 2. krok – stažení kampaní. Pomocí tlačítka +Přidat si stáhnete kampaně z Google Ads účtu do Editoru. Následně si zvolíte způsob přihlášení.
- 3. krok – aktualizace. Než začnete pracovat v Editoru, proveďte akci „Stáhnout poslední změny“. Díky tomu budete mít data k práci aktuální a vyhnete se zbytečnému přepisování kampaní.
- 4. krok – odeslání úprav. Nezapomeňte provedené změny odeslat (tlačítkem „Odeslat“) do online verze Google Ads nebo Sklik, abyste zajistili, že se změny projeví.