fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Google Ads Editor

Google Ads Editor

Google Ads Editor je bezplatný nástroj, určený pro desktopy, který slouží k efektivní správě a editaci kampaní v offline režimu. Cílem je zjednodušit a zrychlit proces vytváření a správy kampaní, což je zejména užitečné pro práci s velkým objemem dat.

Výhody Google Ads Editoru

  • Offline režim – za hlavní výhodu lze považovat úpravu kampaní, aniž byste byli připojeni k internetu. 
  • Hromadné úpravy – umožňují efektivní a rychlou úpravu s více prvky najednou. Stačí označit skupinu prvků, kterou chcete upravit. Například klíčová slova, nahrazení slov v reklamě, CPC, úpravu URL, rychlejší práce s podklady (rozšíření) reklam atp.
  • Import – kampaně, které vytvoříte/upravíte v Editoru, snadno odešlete nejen do systému Google Ads, ale také Sklik a naopak.  

Využití Editoru v praxi

  • 1. krok – stažení nástroje. Jednoduše stáhněte z Google a nainstalujete do PC.
  • 2. krok – stažení kampaní. Pomocí tlačítka +Přidat si stáhnete kampaně z Google Ads účtu do Editoru. Následně si zvolíte způsob přihlášení.
  • 3. krok – aktualizace. Než začnete pracovat v Editoru, proveďte akci „Stáhnout poslední změny“. Díky tomu budete mít data k práci aktuální a vyhnete se zbytečnému přepisování kampaní.
  • 4. krok – odeslání úprav. Nezapomeňte provedené změny odeslat (tlačítkem „Odeslat“) do online verze Google Ads nebo Sklik, abyste zajistili, že se změny projeví. 

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50