fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Insight v marketingu

Insight v marketingu

Insight lze do češtiny přeložit jako pochopení či porozumění. Insight v marketingu představuje využití marketingových statistik a dalších tržních poznatků k porozumění chování spotřebitelů s cílem vytvořit efektivní strategie pro oslovení cílových skupin.

Insight nezkoumá pouze data, ale zaměřuje se také na interpretaci těchto informací. Vytváří závěry, které poskytnou hlubší pohled do preferencí a potřeb zákazníků. Znalost insightů vám umožní lépe cílit na vaše publikum, aby marketingové strategie odpovídaly potřebám cílových zákazníků. Tím, že svým zákazníků porozumíte, snáze uspokojíte jejich potřeby.

Insighty mohou vycházet z více zdrojů, např. ze sociálních sítí nebo recenzí. Máte možnost sledovat názory spotřebitelů na vaši značku, produkty, samotné reklamy apod. Tato data poslouží jako podklad pro následnou analýzu a vyhodnocení.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50