fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Responzivní reklamy ve vyhledávání

Responzivní reklamy ve vyhledávání

Responzivní reklamy ve vyhledávání (nebo také RSA – Responsive Search Ads) Google představil již v roce 2018 jako alternativu ke klasickým textovým reklamám. Ve vyhledávání vypadají podobně jako klasické textové reklamy:

Responzivní textová reklama

RSA se vytváří pomocí až 15 nadpisů (po 30 ti znacích) a 4 popisů (po 90 ti znacích), které se libovolně obměňují při každé aukci ve vyhledávání. Google dynamicky střídá různé nadpisy a popisy tak, aby co nejlépe odpovídaly konkrétnímu dotazu uživatele.

Max 15 nadpisů

U nadpisů máte možnost přišpendlení nadpisu s tím, že si tak zafixujete jeho pozici. V opačném případě hrozí, že Google rotuje nadpisy podle sebe a mohou tak vznikat nesmysly.

Před spuštěním reklamy doporučujeme proklikat všechny kombinace v náhledu:

Poznámka

Od 30. června 2022 Google Ads pozastavil rozšířené textové reklamy. Z toho vyplývá, že pravděpodobně od tohoto data budete moci nastavit pouze tyto responzivní reklamy ve vyhledávání.

Stávající rozšířené textové reklamy se podle informace Google budou nadále zobrazovat a nepřijdete ani o jejich přehledy výkonu. Pro rozšířené textové reklamy stále platí možnost pozastavení, obnovení či odstranění.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50