fbpx
Přeskočit na obsah

UGC marketing (angl. User-Generated Content) využívá ve své strategii uživatelsky generovaný obsah. Tedy takový, který vytvoří zákazníci nebo uživatelé a slouží k propagaci produktů (služeb). Obsah může zahrnovat různé formáty, nejčastěji fotografie, videa, psané recenze, posty na soc. sítích a jsou veřejně sdílené uživateli.

3 hlavní přínosy UGC marketingu:

  1. Důvěryhodnost a autenticita: Obsah vytvořený uživateli je často považován za více důvěryhodný než tradiční reklamní obsah, protože pochází od skutečných uživatelů a ne od značky samotné.
  2. Větší zapojení: Uživatelsky generovaný obsah může přirozeně podnítit větší zapojení ostatních uživatelů, kteří se mohou na obsahu podílet, sdílet ho a komentovat.
  3. Nižší náklady: Využití obsahu vytvořeného uživateli může snížit náklady na tvorbu obsahu, protože značky nemusí vymýšlet a realizovat náměty na svůj vlastní obsah.

V praxi je důležité dobře nastavit strategii, především pro motivaci uživatelů k vytváření obsahu. Současně zajistit relevanci obsahu a respektování práva na ochranu osobních údajů vč. autorských práv.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50