fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Co musí obsahovat reklama Google Ads

Co musí obsahovat reklama Google Ads

Reklama Google Ads se skládá ze čtyř částí – dva nadpisy, popis a zobrazená URL.

Dobře napsaná Google Ads reklama by měla obsahovat:

  • V prvním nadpise co nabízíte. Téměř vždy to bude vámi použité klíčové slovo nebo hlavní téma reklamní sestavy.
  • Ve druhém nadpise hlavní výhodu vaší nabídky nebo výzvu k akci. Téměř vždy se vedle vaší reklamy zobrazí reklamy konkurentů, takže je potřeba dát lidem důvod, proč si mají vybrat vás.
  • V popise reklamy můžete uvést podrobnosti vaší nabídky nebo hlavních výhod. Pokud nemáte výzvu k akci v nadpise, určitěji přidejte do popisu, např. požádejte o bezplatnou konzultaci.
  • Trasu za URL vašeho webu nenechte prázdnou. Využijte ji k tomu, abyste dali jasně najevo, že uživatelé najdou co hledají a skončí na správné stránce vašeho webu.

Více informací najdete v článku o tom, jak napsat dobrou Google Ads reklamu.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde se naučíte, jak oslovit firmy, překonat konkurenci a proměnit vaše B2B aktivity v profitabilní růst.

Přihlaste se na on-line webinář 17.9.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.