Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Co musí obsahovat reklama Google Ads

Co musí obsahovat reklama Google Ads

Reklama Google Ads se skládá ze čtyř částí – dva nadpisy, popis a zobrazená URL.

Dobře napsaná Google Ads reklama by měla obsahovat:

  • V prvním nadpise co nabízíte. Téměř vždy to bude vámi použité klíčové slovo nebo hlavní téma reklamní sestavy.
  • Ve druhém nadpise hlavní výhodu vaší nabídky nebo výzvu k akci. Téměř vždy se vedle vaší reklamy zobrazí reklamy konkurentů, takže je potřeba dát lidem důvod, proč si mají vybrat vás.
  • V popise reklamy můžete uvést podrobnosti vaší nabídky nebo hlavních výhod. Pokud nemáte výzvu k akci v nadpise, určitěji přidejte do popisu, např. požádejte o bezplatnou konzultaci.
  • Trasu za URL vašeho webu nenechte prázdnou. Využijte ji k tomu, abyste dali jasně najevo, že uživatelé najdou co hledají a skončí na správné stránce vašeho webu.

Více informací najdete v článku o tom, jak napsat dobrou Google Ads reklamu.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Podívám se na váš Google Ads účet (osobně, zdarma)

Neděláme automatické audity. Podívám se na váš účet sám. Strávím 30-45 minut nad vašimi kampaněmi a najdu konkrétní problémy.

Filip Hvízdal, zakladatel MarketingPPC

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.