Reklama Google Ads se skládá ze čtyř částí – dva nadpisy, popis a zobrazená URL.
Dobře napsaná Google Ads reklama by měla obsahovat:
- V prvním nadpise co nabízíte. Téměř vždy to bude vámi použité klíčové slovo nebo hlavní téma reklamní sestavy.
- Ve druhém nadpise hlavní výhodu vaší nabídky nebo výzvu k akci. Téměř vždy se vedle vaší reklamy zobrazí reklamy konkurentů, takže je potřeba dát lidem důvod, proč si mají vybrat vás.
- V popise reklamy můžete uvést podrobnosti vaší nabídky nebo hlavních výhod. Pokud nemáte výzvu k akci v nadpise, určitěji přidejte do popisu, např. požádejte o bezplatnou konzultaci.
- Trasu za URL vašeho webu nenechte prázdnou. Využijte ji k tomu, abyste dali jasně najevo, že uživatelé najdou co hledají a skončí na správné stránce vašeho webu.
Více informací najdete v článku o tom, jak napsat dobrou Google Ads reklamu.