fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Google Ads » 3 fakta, která (možná) nevíte o Google certifikaci 

3 fakta, která (možná) nevíte o Google certifikaci 

Certifikace Google

Online marketing má dnes klíčový význam pro úspěch firem. Jedním z prostředků, jak se v marketingu vzdělat i prokázat dovednosti, je získání profesionální certifikace přímo od jednoho z největších hráčů v oboru – Google. Tato certifikace nabízí možnost ověření a potvrzení našich znalostí v oblasti online marketingu, konkrétně ve využívání nástroje Google Ads.

Výhody certifikace

Certifikace dokládá nejen teoretické znalosti, ale také praktické dovednosti, což je důležité pro zaměstnavatele i pro potenciální klienty. Vyjadřuje, že jste skutečnými odborníky na online reklamu. Navíc získání certifikátu umožňuje stát se Google Partnerem, což přináší další prestiž a motivaci i pro reklamní agentury.

Google nabízí certifikace prostřednictvím platformy nazvané Google Skillshop, která poskytuje širokou škálu certifikací v různých oblastech digitálního marketingu:

Google Skillshop je orientován na profesionály v oblasti digitálního marketingu, včetně reklamních agentur, marketingových specialistů a pokročilých uživatelů. Je určen pro ty, kteří chtějí hlouběji proniknout do konkrétních aspektů digitálního marketingu a získat certifikace pro konkrétní nástroje a oblasti. Specializuje se na konkrétní oblasti, které souvisí s produkty a službami od Googlu: Google Ads, Google Analytics, Google Marketing Platform atd.

Samotné zkoušky pro certifikaci – v případě Google Ads – vyžadují znalost nejen základů, ale také pokročilých postupů při tvorbě a měření kampaní.  V této chvíli můžete získat certifikaci v těchto oblastech:

  • vyhledávací síť
  • obsahová síť
  • měření
  • výkonností reklamy využívající umělou inteligenci
  • aplikace
  • videoreklama
  • kreativy
  • offline prodej
  • reklamy v Nákupech

Google Skillshop také nabízí praktické a interaktivní ukázky, což činí proces učení se zábavným a zajímavým. Studenti mohou absolvovat různé interaktivní lekce a moduly, kde mohou prakticky vyzkoušet své dovednosti a aplikovat je v simulovaných marketingových scénářích.

3 fakta o certifikaci

1. Certifikace není napořád

Certifikace není jednorázová záležitost. Každý rok musíme absolvovat nové testy, abychom drželi krok svých znalostí s rychle se měnícími trendy v online marketingu. Jen tak můžeme garantovat, že jsou naše dovednosti aktuální.

2. Certifikace je zdarma

V dnešní době s podivem: získání certifikací prostřednictvím Google Skillshop je zcela zdarma. Skvělá příležitost pro každého, kdo se chce zdokonalit v oblasti digitálního marketingu a rozšířit své znalosti bez finanční investice. Mnoho marketingových agentur (a naši nevyjímaje) požaduje certifikace jako podmínku pro práci PPC specialisty i na pozici junior.

3. Certifikace sleduje novinky

Google neustále aktualizuje a vylepšuje své certifikační programy. To znamená, že certifikace reflektují nejnovější trendy, technologie a postupy v oblasti online marketingu. Není tedy od věci čas od času si testy projít a zorientovat se v novinkách. 

Zkrátka, získání certifikací od Google je výhodné nejen pro profesionální kariéru, ale také nabízí přístup k neustále se rozvíjejícím znalostem, které jsou klíčem k úspěchu v online marketingu.

Shrnutí

Google certifikace jsou ideálním způsobem, jak se seznámit s principy digitálního marketingu a získat základní dovednosti. Pomáhají porozumět nástrojům jako Google Ads, Analytics a základnímu názvosloví. Jsou vhodné pro začátečníky a poskytují solidní stavební kámen, na kterém můžete stavět své další dovednosti.

Pokud toužíte stát se skutečným profesionálem v oblasti digitálního marketingu, jsou pro vás vhodnější špičkové profesionální kurzy včetně certifikací například od Digisemestr.cz nebo Primakurzy.cz.

Digitální garáž

Možná jste se setkali i s pojmem Google Digitální garáž. Jedná se o online kurz od Google, zaměřený na širší veřejnost – studenty, malé podniky nebo jednotlivce. Pokud v online marketingu nepatříte mezi nováčky, kurzy Digitální garáže vám patrně moc přidané hodnoty nedají. Jsou koncipované primárně pro začátečníky. Dozvíte se například základy digitálního marketingu nebo základy zdrojového kódu. Oproti Skillshop zde není možnost získání certifikátu.

Naše tipy, jak na certifikaci

  • Vygooglit odpovědi? Ano, jde to :)

Ačkoli by to nemělo být vaším hlavním způsobem přípravy na Google certifikace, pravdou je, že mnoho odpovědí na testové otázky lze skutečně najít online, a to hlavně v anglickém jazyce. Toto „tajemství z praxe“ se týká zejména základních testů a certifikací, kde jsou otázky často univerzální a známé.

  • Kostrbatá odpověď? Většinou správná

Při absolvování Google certifikace, obzvláště těch začátečnických, se často setkáte s otázkami, které by mohly být napsány do stand-up komedie. Někdy jsou odpovědi tak přehnané nebo absurdní, že si říkáte, že to nemůže být pravda. A přesto, paradoxně, někdy je právě ta nejkostrbatěji znějící odpověď ta pravdivá.

Článek napsal/a MarketingPPC

MarketingPPC pro Vás již desátým rokem tvoří bezplatný obsah z oblasti online marketingu. Pokud na webu nenajdete potřebné informace, máte jakýkoliv dotaz k online marketingu nebo chcete využít našich služeb, jsme Vám k dispozici.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde odhalíme, jak efektivně implementovat omnichannel strategii a měřit její dopad na růst vašeho byznysu.

Přihlaste se na on-line webinář 1.10.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.