fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Návody pro klienty » Jak přidám uživatele do Google Ads

Jak přidám uživatele do Google Ads

Přidat uživatele do Google Ads účtu můžete dvěma způsoby. Záleží, jestli do účtu chcete pozvat agenturu nebo nějakého uživatele (který není agentura).

Odsouhlasení přístupu agentuře

Nejprve probereme situaci, kdy potřebujete nasdílet přístup svého Google Ads účtu agentuře (tedy např. nám).

Agentura si od vás vyžádá vaše ID Google Ads účtu, které naleznete v Google Ads na horní liště. Číslo má tvar 123-456-7890.

Poté vám agentura pošle ze svého účtu správce (MCC) žádost o přístup, od Google vám přijde e-mail s odkazem pro schválení přístupu.

Pokud e-mail ke schválení neobdržíte, můžete žádost o přístup schválit přímo v Google Ads. Půjdete v hlavním menu (1) do volby Přístup a zabezpečení (2), nahoře zvolíte kartu Správci (3) a tam najdete možnost přístup schválit.

Přidání uživatele - správce - přímo

Přidání uživatele přímo do účtu

Druhá možnost popisuje stav, kdy vy udělujete přístup někomu, kdo nemá správcovský účet, tj. uživateli. Přihlaste se do svého Google Ads účtu, zvolte ikonu klíče Nástroje a nastavení a vyberte nabídku Přístup a zabezpečení.

Tlačítkem + přidáte e-mail toho, komu chcete přístup udělit.

Zadejte e-mail a poté vyberte úroveň přístupu. Na závěr nezapomeňte vlevo dole ODESLAT POZVÁNKU.

Zadaný e-mail uvidíte v Nevyřízených pozvánkách:

Pozvané osobě přijde do e-mailové schránky pozvánka – může ji přijmout nebo odmítnout.

Jakmile daná osoba pozvání přijme, ve svém Google Ads účtu uvidíte oznámení.

Odebrání přístupu z Google Ads

Pokud potřebujete odebrat někomu přístup, vejděte do Nástroje a Nastavení a vyberte Přístup a zabezpečení.

Nástroje a nastavení

Poté kliknete na možnost Odebrat přístup.

Odebrání přístupu

Připojte se k praktickému webináři, kde se naučíte, jak oslovit firmy, překonat konkurenci a proměnit vaše B2B aktivity v profitabilní růst.

Přihlaste se na on-line webinář 17.9.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.