fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Návody pro klienty

Návody pro klienty

Jak přidám uživatele do Ecomailu

Přihlaste se do svého Ecomail účtu a klikněte vpravo nahoře na malou šipku u své e-mailové adresy: Rozbalí se menu, vyberte hned první možnost - Správa účtu : Nyní se vám ukáže celá Správa účtu. Klikněte na volbu Uživatelé - to už uvid...

Jak přidám uživatele do firemního profilu na Firmy.cz

Nejprve se přihlaste ke svému profilu na Firmy.cz (vpravo nahoře uvidíte, zda jste přihlášeni): Profil na Seznamu V administraci vyberte možnost Přidat další účet : Administrace Firmy.cz Zadejte e-mail toho, komu chcete přístup uděl...

Jak přidám uživatele do Firemního profilu na Google (Google Moje firma)

Přihlaste se do svého účtu Firemního profilu na Google a ve Správci firemních profilů vyberete záložku Uživatelé : Správce firemních profilů Poté přidáte toho, komu přístup přidělujete - vyplníte jeho jméno, e-mailovou adresu a zvolíte úroveň...

Jak přidám uživatele do Google Ads

Přidat uživatele do Google Ads účtu můžete dvěma způsoby. Záleží, jestli do účtu chcete pozvat agenturu nebo nějakého uživatele (který není agentura). Odsouhlasení přístupu agentuře Nejprve probereme situaci, kdy potřebujete nasdílet přístup svého...

Jak přidám uživatele do Google Analytics 4

Přihlaste se do Google Analytics 4, v menu po levé straně hledejte dole ikonku ozubeného kola, volba se nazývá Administrátor . Rozbalí se vám nabídka. Vyberte Účet ⇨ Správa přístupu k účtu . Kliknete na modré plusko a vyberete m...

Jak přidám uživatele do Google Search Console

Přihlaste se do svého účtu Google Search Console a vyberte v menu Nastavení : Nastavení V obecném nastavení rozbalte položku Uživatelé a oprávnění : Uživatelé a oprávnění Tlačítkem + Přidat uživatele zadejte e-mail toho, komu chce...

Jak přidám uživatele do Google Tag Manageru (GTM)

Přihlaste se do svého Google účtu - Správce značek . Pokud máte více webů, vyberte ten, kte kterému chcete udělit přístup a zvolte ozubené kolečko (Nastavení ): Nastavení Vyberte možnost Správce a Správa uživatelů : Správa uživatelů Tlačítk...

Jak přidám uživatele do Mergada

Nejprve si založíte účet v Mergadu a vytvoříte Projekt. Poté klikněte na tlačítko symbolu panáčku v přehledu projektů: Po kliknutí se objeví nabídka s výpisem všech současných uživatelů, kteří mají k e-shopu přístup + jejich úroveň oprávnění (...

Jak přidám uživatele do Seznam Sklik

Přihlaste se do Sklik rozhraní. Vpravo nahoře klikněte na svůj email, v menu zvolte možnost Nastavení . Zajímá vás položka Nabídnout přístup / požádat o přístup: Ujistěte se, že máte jako Typ akce zvoleno Nabídnout přístup . Do kolonky ...

Jak přidám uživatele do Zboží

Pro přidání uživatele do Zboží.cz je třeba vejít do Klientské zóny. V Seznamu, stejně jako u Google, můžete jedním přihlašovacím e-mailem spravovat vše - profil na Firmy.cz, Seznam Peněženku, Sklik a Klientskou zónu. Přihlášení do Klientské zóny Po...

Jak přidat uživatele do Google Merchant Centra (vč. verze Next)

Přihlaste se do svého Google Merchant Centra (dále jen GMC), v menu nahoře pod symbolem ozubeného kolečka najdete v nabídce Nastavení  záložku Přístup k účtu . Poté klikněte na možnost + Přidat člověka : Rozbalí...

Jak přidělit agentuře přístupy do Meta (Facebook) Business Manageru

Nejprve v Business Manageru najděte v Nastavení firmy položku Partneři. Můžete na ni přejít rovnou přes tento odkaz: https://business.facebook.com/settings/partners/ Klikněte na tlačítko Přidat a zvolte možnost Dejte partnerovi přístup k vaš...

Jak založit Google Ads účet

Předtím, než se pustíte do založení Google Ads účtu, si připravte: (nejlépe) g-mailový účet - pokud nemáte, založte si nový na gmail.com platební kartu fakturační údaje Nyní jděte na stránku ads.google.com a klikněte na tlačítko...

Přihlaste se na bezplatný webinář 26.11. ve 14:00: nastavení Google Ads

Přihlaste se na náš bezplatný webinář a zjistěte, jak snadno zvládnete vytvářet poutavé vizuály pro vaše online kampaně.

Nepropásněte bezplatný webinář 10. 12. 2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.