fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Návody pro klienty » Jak založit Google Ads účet

Jak založit Google Ads účet

Předtím, než se pustíte do založení Google Ads účtu, si připravte:

  • (nejlépe) g-mailový účet – pokud nemáte, založte si nový na gmail.com
  • platební kartu
  • fakturační údaje

Nyní jděte na stránku ads.google.com a klikněte na tlačítko „Začít“:

Začít

Nelekněte se, Google vás nejspíše vyzve, abyste vytvořili první kampaň, bez obav klikněte.

tvorba první kampaně

Nyní vyplňte informace o firmě – název a URL adresu webu:

Informace o firmě

V dalších krocích po vás bude Google chtít různé věci typu propojení účtů, výběr cíle kampaně, podtyp kampaně apod. Tato všechna nastavení děláte při samotné tvorbě kampaně. Nyní se soustřeďme čistě na založení Ads účtu, proto tyto kroky přeskočte:

Výběr typu kampaně

Po několikátém „přeskočení“ se objeví hláška Opustit vytváření kampaně – klikněte na ni.

Opustit tvorbu kampaně

Fáze potvrzení nastavení účtu – zkontrolujte předvyplněné údaje a potvrďte:

Nastavení účtu

Vyplňte platební profil:

Platební profil

Po rozkliknutí se rozbalí tabulka, vyplňte dle skutečnosti, zde použijete firemní údaje:

Platební profil vyplnění

V dalším kroku vás systém vyzve přidat platební kartu, připravte si ji. Google si zpravidla strhne ověřovací poplatek ve výši 500 Kč, který do týdne vrátí.

Platební karta

Nezapomeňte zatrnout souhlas s podmínkami:

Souhlas

Na závěr potvrdíte, že jste to skutečně vy :)

Totožnost

Gratuluji, máte hotovo! Na uvedený gmail vám přijde potvrzení o zprovoznění Google Ads účtu.

Přihlaste se na bezplatný webinář 26.11. ve 14:00: nastavení Google Ads

Přihlaste se na náš bezplatný webinář a zjistěte, jak snadno zvládnete vytvářet poutavé vizuály pro vaše online kampaně.

Nepropásněte bezplatný webinář 17. 12. 2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.