Pro přidání uživatele do Zboží.cz je třeba vejít do Klientské zóny. V Seznamu, stejně jako u Google, můžete jedním přihlašovacím e-mailem spravovat vše – profil na Firmy.cz, Seznam Peněženku, Sklik a Klientskou zónu.
Přihlášení do Klientské zóny
Pokud inzerujete na Skliku, můžete se do Klientské zóny (popř. na profil Firmy) přihlásit v Sklik rozhraní – klikněte na šipku za slovem Sklik:
Nabídka přístupu pro agentury, freelancery apod.
Vejděte do Klientské zóny a klikněte na položku Nastavení – Účty s přístupem k mému účtu.
Klikněte na tlačítko Nabídnout přístup:
Vyplňte účet, kterému chcete nabídnout přístup (v našem případě info@marketingppc.cz), dále službu (buď jen Zboží nebo celou Klientskou zónu) a zvolte úroveň práv, které chcete poskytnout:
Jste agentura a chcete přístup
Jako agentura (freelancer, marketingový specialista…) chcete po klientovi, aby vám přidělil přístup. Vstoupíte do své Klientské zóny a vyberete v Nastavení možnost Účty, ke kterým mám přístup. Poté klikneme na Požádat o přístup.
Zadáte účet, pod kterým ve své Klientské zóně klienty spravujete. Vyberete službu (buď jen Zboží nebo celou Klientskou zónu) a zvolíte úroveň práv, které jste si s klientem dohodli.
POZOR: v obou případech uživateli nepřijde e-mail s nabídkou přístupu (jak je zvykem např. v Google Ads), musí vstoupit do své Klientské zóny a v menu Nastavení – Účty s přístupem k mému účtu (příp. Účty, ke kterým mám přístup) přístup potvrdit.
Odebrání přístupu
Přístup odeberete jednoduše – opět v Klientské zóně, Nastavení – Účty s přístupem k mému účtu a u daného přístupu odstraníte kliknutím na křížek: