fbpx
Přeskočit na obsah

Engagement v marketingu znamená míru zapojení a interakce (vzájemného působení), kterou sledující projevují vůči značce nebo obsahu. Měříme ho různými způsoby. Nejčastěji pomoci různých aktivit na sociálních sítích: lajky, sdílení, komentáře nebo prohlížení obsahu. Dalšími indikátory úspěšnosti mohou být:

  • Doba strávená na webu.
  • Opakované návštěvy.
  • Přihlášení k odběru novinek.

Engagement měříme a vyhodnocujeme průběžně, protože vyšší úroveň zapojení uživatelů často signalizuje větší zájem o značku, produkty či služby. S tímto je samozřejmě spojena i větší míra konverzí. V marketingu používáme různé typy strategií engagementu, například:

  1. Vytváření relevantního a hodnotného obsahu: Vytváření obsahu, který se cílovému publiku líbí, a poskytuje jim hodnotu, je základním prvkem pro zvýšení zapojení.
  2. Interaktivita a zapojení uživatelů: Podporování diskusí, odpovídání na komentáře, umožnit zákazníkům vyjádřit se k různým tématům zvyšuje pocit propojení mezi značkou a zákazníky.
  3. Personalizace: Oslovování zákazníků na základě minulých interakcí (třeba nákupu, vyplnění dotazníku) a preferencí zvyšujete engagement.
  4. Kampaně a soutěže: Provedení interaktivních kampaní nebo soutěží může rovněž podpořit větší zájem, obsah se rychle šíří a stává se virální.
  5. Využívání sociálních médií: Efektivní využití sociálních platforem pro sdílení obsahu a komunikaci s uživateli. 

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde se naučíte, jak oslovit firmy, překonat konkurenci a proměnit vaše B2B aktivity v profitabilní růst.

Přihlaste se na on-line webinář 17.9.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.