fbpx
Přeskočit na obsah

Funnel, česky trychtýř, poskytuje návod, jak se potenciální zákazníci mohou proměnit v zákazníky. Jedná se o prodejní nebo marketingový model, který popisuje proces přeměny náhodného uživatele v zákazníka. Mapuje cestu od prvního kontaktu s vaší firmou či produktem až po uskutečnění nákupu. Nejlépe opakovaného :).

Představte si funnel jako skutečný trychtýř, kde nahoře je široký vstup (tedy velká skupina lidí, kteří se o vás dozvěděli), a dole úzké hrdlo. To představuje potenciální zákazníky, kteří jsou rozhodnuti něco u vás koupit.

Trychtýř vám pomůže pochopit, v které fázi zákaznické cesty ztrácíte potenciální zákazníky, a umožní vám přijmout opatření pro zlepšení. Pomáhá poznat, které marketingové strategie jsou nejúčinnější v přitahování nových zákazníků. Současně identifikuje „podpůrné“ aktivity v cestě vedoucí až k nákupu.

Trychtýř existuje v několika různých podobách, v rozsáhlém článku na blogu detailně rozebíráme prodejní, nákupní i marketingový trychtýř v souvislosti s modelem pro praktické využití.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50