fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Google Trends

Google Trends

Trendy Google nebo také Google Trends představuje bezplatný nástroj od Google, který okamžitě analyzuje oblíbenost vyhledávacích dotazů v Google. Snadno zjistíte, co lidi právě zajímá. Můžete si vyfiltrovat zemi, časové období, případně i region. 

Za užitečnou funkci lze považovat také porovnání dvou vyhledávacích dotazů. Tímto způsobem například zjistíte, jaký produkt je pro lidi zajímavější nebo porovnáte svůj brand s konkurencí. Například – výsledek porovnání hledanosti slov „rolety“ a „žaluzie“ vypadá takto: 

Využití dat z Google Trends

  • V rámci SEO rovněž lze sledovat popularitu klíčových slov a dlouhé fráze, které mohou přivést návštěvnost na váš web. 

Jako všechno v online světě, ani data z Google Trends nemusí vždy přesně reflektovat skutečný objem vyhledávání. Přestože se na výstupy nelze stoprocentně spolehnout, dá se Google Trends považovat za užitečnou pomůcku ke sledování zájmů a trendů uživatelů v online prostředí.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50