fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Google Trends

Google Trends

Trendy Google nebo také Google Trends představuje bezplatný nástroj od Google, který okamžitě analyzuje oblíbenost vyhledávacích dotazů v Google. Snadno zjistíte, co lidi právě zajímá. Můžete si vyfiltrovat zemi, časové období, případně i region. 

Za užitečnou funkci lze považovat také porovnání dvou vyhledávacích dotazů. Tímto způsobem například zjistíte, jaký produkt je pro lidi zajímavější nebo porovnáte svůj brand s konkurencí. Například – výsledek porovnání hledanosti slov „rolety“ a „žaluzie“ vypadá takto: 

  • V rámci SEO rovněž lze sledovat popularitu klíčových slov a dlouhé fráze, které mohou přivést návštěvnost na váš web. 

Jako všechno v online světě, ani data z Google Trends nemusí vždy přesně reflektovat skutečný objem vyhledávání. Přestože se na výstupy nelze stoprocentně spolehnout, dá se Google Trends považovat za užitečnou pomůcku ke sledování zájmů a trendů uživatelů v online prostředí.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Přihlaste se na bezplatný webinář 26.11. ve 14:00: nastavení Google Ads

Přihlaste se na náš bezplatný webinář a zjistěte, jak snadno zvládnete vytvářet poutavé vizuály pro vaše online kampaně.

Nepropásněte bezplatný webinář 17. 12. 2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.