fbpx
Přeskočit na obsah

V kontextu webové analytiky a online marketingu, zejména při používání nástrojů jako Google Analytics, se termín „not set“ často objevuje ve zprávách a analýzách dat. Toto označení nám říká, že pro daný údaj nebo dimenzi nebyla nalezena žádná hodnota. Níže uvádíme případy, kdy může dojít k „not set“ hlášení:

1. Chybějící data

Pokud nějaká informace chybí. Typicky případy, kdy pro konkrétní metriky nebo dimenze nejsou k dispozici žádná data.

2. Kampaně a zdroje návštěvnosti

Pokud nejsou správně nakonfigurovány kampaně nebo nejsou správně označeny zdroje návštěvnosti (například pomocí UTM parametrů), může se zobrazit „not set“ u zdrojů návštěvnosti, kampaní nebo jiných parametrů.

3. Chybějící nebo nesprávně implementované kódy v GA4

Pokud na webových stránkách chybí trackovací kód Google Analytics nebo je špatně implementován, může to vést k nezachycení některých informací a následnému zobrazení „not set“.

4. Specifické dimenze

Některé dimenze, jako například demografické údaje, typy zařízení nebo geografická umístění, mohou zobrazovat „not set“ v situaci, kdy nemají odpovídající údaje nebo pokud uživatelé blokují sledování těchto informací. Stejně tak jestliže nejsou správně nakonfigurovány události nebo chybí určité parametry k jejich sledování, může se v Google Analytics objevit „not set“.

Jak řešit problémy s „not set“:

  • Zkontrolujte implementaci kódu GA4: Ujistěte se, že máte správně naimplementovány kódy GA4 na vašem webu.
  • Správné označení kampaní: Projděte si všechny marketingové kampaně, zda jsou správně označeny pomocí UTM parametrů. Tak zaručíte správné sledování zdrojů návštěvnosti.
  • Kontrola nastavení GA4: Podívejte se, zda jsou v Google Analytics správně nakonfigurovány všechna potřebná nastavení a že se všechna data v pořádku zaznamenávají.
  • Zpracování a sledování událostí: Pokud používáte měření událostí, zkontrolujte, zda jsou správně nastaveny a obsahují všechny potřebné parametry.
  • Testování a ověřování: Pravidelně kontrolujte, zda je vše funkční a vidíte požadovaná data.

Termín „not set“ je tedy signálem, že nějaké údaje chybí nebo nebyly správně zaznamenány. Identifikace a oprava těchto problémů je důležitá pro přesné sledování a následnou analýzu výkonu webových stránek a marketingových kampaní.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde se naučíte, jak oslovit firmy, překonat konkurenci a proměnit vaše B2B aktivity v profitabilní růst.

Přihlaste se na on-line webinář 17.9.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.