Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Outbound marketing

Outbound marketing


Outbound marketing je marketingová strategie, zaměřená na přímé oslovování potenciálních zákazníků prostřednictvím tradičních marketingových kanálů. Tento přístup zahrnuje techniky, jako jsou telemarketing (telefonní prodej), přímé e-maily, televizní a rozhlasová reklama, tiskové reklamy a veletrhy.

Cílem outbound marketingu je rychle generovat prodej. Tím se liší od strategie tzv. inbound marketingu, který se zabývá přitahováním zákazníků pomocí obsahu, buduje vztah postupně.

Hlavní pilíře outbound marketingu

  • Přímý prodej
  • Masová reklama (TV, rozhlas)
  • Přímý (direct) e-mailing
  • Veletrhy a offline setkání

Tyto techniky se zaměřují na širokou cílovou skupinu s cílem maximalizovat dosah a viditelnost značky. Nevýhodou outbound marketingu je, že může být vnímán jako rušivý a často vyžaduje vyšší náklady na dosažení stejného počtu potenciálních zákazníků jako při využívání strategií inbound marketingu.

Úspěšný outbound marketing

Outbound marketing vyžaduje pečlivé cílení a vysokou kvalitu marketingových materiálů. Kromě toho bojuje mnohdy s negativním vnímáním značky, proto bývá nejúčinnější v kombinaci s inbound marketingem. Oba přístupy zvýší dosah a efektivitu celkové marketingové strategie.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Google Tag Manager pro e-shopy: školení 27.5.2025 od 10:00

Praktické školení Google Tag Manageru zaměřené na e-commerce.
S testovacím e-shopem, kde si vše rovnou sami vyzkoušíte.
Nepropásněte GTM školení 27. 5. 2025 od 10:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.