fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Inbound marketing

Inbound marketing

Inbound marketing je marketingová strategie zaměřená na přitahování zákazníků prostřednictvím relevantního a hodnotného obsahu, který je prezentován v průběhu různých fází zákaznické cesty. Vytváří takový obsah, který přirozeně přitahuje pozornost potenciálního zákazníka a „nenápadně“ informuje o produktu nebo službě.

Hlavní pilíře inbound marketingu

  • Obsahový marketing
  • SEO (optimalizace pro vyhledávače)
  • Sociální sítě
  • Budování vztahů se zákazníkem

Cílem inbound marketingu je vytvořit obsah, který je pro cílovou skupinu zajímavý a užitečný, a tím ji přivést na webové stránky firmy. Tento obsah může zahrnovat blogy, e-knihy, infografiky, videa, webináře atd.

Opakem inbound marketingu je tzv. outbound marketing, který oslovuje zákazníky přímo.

Úspěšný inbound marketing

Úspěch inbound marketingu spočívá v jeho schopnosti poskytovat cílený a relevantní obsah v pravý čas, což pomáhá budovat důvěru a autoritu značky. Tímto přístupem firma nejen získává návštěvnost, ale také uživatele proměňuje v tzv. leady (potenciální zákazníky), až se z nich stanou zákazníci.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Přihlaste se na bezplatný webinář 26.11. ve 14:00: nastavení Google Ads

Přihlaste se na náš bezplatný webinář a zjistěte, jak snadno zvládnete vytvářet poutavé vizuály pro vaše online kampaně.

Nepropásněte bezplatný webinář 17. 12. 2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.