fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Inbound marketing

Inbound marketing

Inbound marketing je marketingová strategie zaměřená na přitahování zákazníků prostřednictvím relevantního a hodnotného obsahu, který je prezentován v průběhu různých fází zákaznické cesty. Vytváří takový obsah, který přirozeně přitahuje pozornost potenciálního zákazníka a „nenápadně“ informuje o produktu nebo službě.

Hlavní pilíře inbound marketingu

  • Obsahový marketing
  • SEO (optimalizace pro vyhledávače)
  • Sociální sítě
  • Budování vztahů se zákazníkem

Cílem inbound marketingu je vytvořit obsah, který je pro cílovou skupinu zajímavý a užitečný, a tím ji přivést na webové stránky firmy. Tento obsah může zahrnovat blogy, e-knihy, infografiky, videa, webináře atd.

Opakem inbound marketingu je tzv. outbound marketing, který oslovuje zákazníky přímo.

Úspěšný inbound marketing

Úspěch inbound marketingu spočívá v jeho schopnosti poskytovat cílený a relevantní obsah v pravý čas, což pomáhá budovat důvěru a autoritu značky. Tímto přístupem firma nejen získává návštěvnost, ale také uživatele proměňuje v tzv. leady (potenciální zákazníky), až se z nich stanou zákazníci.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50