fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Share of Search

Share of Search

Share of Search (česky „podíl hledání“) je metrika, která měří viditelnost značky v organických výsledcích vyhledávání v porovnání s vaší konkurencí. Podíl hledání vám pomůže zhodnotit, jak si vede vaše značka a jaký je její podíl na trhu. Přestože se začal měřit poměrně nedávno, bývá SOS označován jako nejdůležitější brandová metrika.

Na rozdíl od Share of Voice (SOV) je metrika SOS univerzální a mnohem jednodušší na výpočet. Stačí vám vydělit počet hledanosti vaší značky s počtem hledanosti konkurence, vynásobit 100 a máte výsledek vyjádřený %:  

SOS = hledanost vaší značky / celková hledanost všech značek v dané kategorii (segmentu) x  100

Výsledek vám pomůže se rozhodnout, jak nadále budovat marketingovou strategii, ať už se jedná o placenou nebo neplacenou propagaci. Pravidelným sledováním se včas přizpůsobíte změnám na trhu.

Doporučujeme využít bezplatný nástroj Google Search Console, díky kterému zjistíte, jak si vede váš web ve výsledcích organického vyhledávání. Také můžete otestovat bezplatnou službu Google Trends, která sleduje aktuální trendy v jakémkoliv odvětví. 

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50