fbpx
Přeskočit na obsah

S pojmem „skicovné“ se setkáváme nejčastěji v grafickém designu. Představuje částku, kterou klient zaplatí za zpracování grafického návrhu v případě, že si daný design nevybere k finálnímu dopracování.

Skicovné slouží jako odměna za čas a tvůrčí úsilí, které designér do návrhu vložil. Mnohdy však budí rozporuplné emoce.

Setkat se s ním můžeme například i u výběrových řízení, kdy slouží účastníkům jako kompenzace nákladů, které jim zpracováním návrhu a účastí ve výběrovém řízení vznikly. 

Nicméně právě zde je otázkou, jestli je správné motivovat k účasti touto formou – přihlásit se pak může kdokoliv, a s jakkoliv (ne)kvalitním návrhem (nebo s již několikrát využitým návrhem) a všem účastníkům vznikne stejný nárok – některým pouze „za účast“ a některým za hodiny intenzivně věnované danému zadání.

Skicovné se stává standardem, se kterým musíme při požadavku na zpracování designu počítat, předem se o něm informovat a zahrnout jej do souvisejících marketingových rozpočtů.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50